-
21. Data: 2010-01-14 07:26:02
Temat: Re: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>
Dan W pisze:
> W play dostałem nie tylko między numerami wewnątrz sieci ale do wszystkich w
> play i na stacjonarne 3000 min miesięcznie przy abo za 50 zł netto -
> praktycznie nie do wygadania :)
Prz założeniu, że często dzwonisz do Play lub na stacjonarne.
Teraz przelicz ofertę jeśli okazuje się, że do Play masz tylko
maksymalnie 20% ruchu, a reszta do pozostałych operatorów komórkowych.
--
Florian Marzejewski
bezpieczenstwo-osobiste.com
+48 607 600 027
-
22. Data: 2010-01-14 08:04:12
Temat: Re: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
On 2010-01-14 08:22, Flo wrote:
> Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
>
>> Przy takich założeniach, to na wstępie powinieneś dostać oferty typu:
>> abo 50 zł, połaczenie na komórki max. 20 gr, na stacjonarne max 10 gr,
>> wszystko rozliczane z abo, połączenia między własnymi numerami bezpłatne.
>
> Czyli prawie to co napisałem z tym, że u nas (Plus) wysokość abo jest
> bez znaczenia. W każdym abo z przedziału 30-300zł stawki są takie same i
> dodatkowo abonamenty można wrzucić w konto czyli wszyscy wspólnie
> korzystają ze wszystkich środków z możliwością ustawienia dla
> poszczególnych numerów limitów na połączenia wychodzące poza numery
> firmowe (połączenia pomiędzy numerami na koncie pomimo blokady nadal
> można wykonywać).
Tak, tyle że przy odpowiednich negocjacjach te stawki możesz zbić. O
kilkadziesiąt % :-)
-
23. Data: 2010-01-14 08:10:47
Temat: Re: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>
Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
> Tak, tyle że przy odpowiednich negocjacjach te stawki możesz zbić. O
> kilkadziesiąt % :-)
Przy stawce 0,16 ile można zbić?
0,01, 0,02zł?
No i jest jeszcze opcja wspólnego konta czyli wszystkie środki idą na
wspólne konto abonenckie i wszyscy z tego korzystają.
--
Florian Marzejewski
bezpieczenstwo-osobiste.com
+48 607 600 027
-
24. Data: 2010-01-14 10:14:46
Temat: Re: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
Od: "gr" <grafik(no spammm)@mbpress.pl>
> - że dzwonią w sprawie jakieś oferty, nie znając biegu wcześniejszej
> sprawy,
> - proponując "dryndnąć" później.
> - i wychodzi założenia, że informując mnie że dzwoni z Play zwalnia ją z
> kultury z przedstawienia się z imienia i nazwiska.
witam
no właśnie w "obsłudze firmowej" *600 w Paly nikt nigdy do mnie jeszcze per
"ty" ie powiedział...
i w zasadzie jeszcze nigdy (od 2 lat) nie miałem problemu z załatwieniem
czego via *600,
natomiast w Plusie - to kanał, z wszystkim do przedstawiciela albo do
salonu, za tydzień albo stac cały dzien w kolejce...
pozdr.
gr
-
25. Data: 2010-01-14 20:42:58
Temat: Re: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
Od: "Dan W" <m...@w...pl>
Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:himguc$p3f$2@inews.gazeta.pl...
> Dan W pisze:
>
>> W play dostałem nie tylko między numerami wewnątrz sieci ale do
>> wszystkich w play i na stacjonarne 3000 min miesięcznie przy abo za 50 zł
>> netto - praktycznie nie do wygadania :)
>
> Prz założeniu, że często dzwonisz do Play lub na stacjonarne.
> Teraz przelicz ofertę jeśli okazuje się, że do Play masz tylko maksymalnie
> 20% ruchu, a reszta do pozostałych operatorów komórkowych.
>
> --
> Florian Marzejewski
> bezpieczenstwo-osobiste.com
> +48 607 600 027
Akurat myślałem o tych 3000 minut do play i stacjonarnych zamiast dodatkowo
płacić za usługę "system plus" czyli rozmowy z telefonami w ramach jednego
konta. My jako wspólnicy najwięcej rozmawiamy ze sobą a 380 minut do innych
wystarcza, wcześniej w plusie realizacja tylu połączeń kosztowała łącznie ok
2 razy więcej. Pozdrawiam Daniel
-
26. Data: 2010-01-14 21:41:52
Temat: Re: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
Od: "op23" <o...@r...pl>
Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>
>
>> matko boska, skąd ta firma takich kretynów bierze.
>
> Dlaczego obrażasz ludzi, których nawet nie znasz?
> Oni mają odgórnie przykazane zwracać się do klientów per ty.
Znaczy bozia im nakazała ?
-
27. Data: 2010-01-16 04:55:20
Temat: Re: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"op23" <o...@r...pl> wrote in message news:hio396$uti$1@achot.icm.edu.pl...
>
> Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>
>
>>
>>> matko boska, skąd ta firma takich kretynów bierze.
>>
>> Dlaczego obrażasz ludzi, których nawet nie znasz?
>> Oni mają odgórnie przykazane zwracać się do klientów per ty.
>
> Znaczy bozia im nakazała ?
Panienka "konsultantka", która odbiera Twój telefon ma
przykazane nie od bozi tylko od jej przełożonej/przełożonego.
Stosuje się do polityki/regulaminu firmy w której pracuje.
-
28. Data: 2010-01-16 04:59:08
Temat: Re: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
news:hiknui$6nf$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał
>> Taki mają unikalny styl... Ale kiedy ja dzwoniłem do nich w swojej
>> sprawie i zacząłem normalnie "Czy może mi pani sprawdzić..."
>> to panienka wyjaśniła że "my w Playu mówimy sobie na TY,
>> czy mogę Ci mówić na Ty" - no i ja OK, ale i tak parę jeszcze razy
>> "wyrwało" mi się pani... :-) Generalnie takie spoufalenie się jest
>> dosyć unikalne i zaskakujące. Jak widać nie do wszystkich przemawia :-)
>
> Pszemolu, ale przeciez Ty od lat w usiech - do wszystkich przez mister/sir
> ?
W polskich warunkach jest to, przyznaj, nowatorskie...
>>> matko boska, skąd ta firma takich kretynów bierze.
>>
>> Dlaczego obrażasz ludzi, których nawet nie znasz?
>> Oni mają odgórnie przykazane zwracać się do klientów per ty.
>
> Skad firma takiego kretyna wziela i to od razu na wysokie stanowisko :-)
??
Gdzie to wysokie stanowisko??
-
29. Data: 2010-01-16 23:30:18
Temat: Re: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
Od: "op23" <o...@r...pl>
Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>
>>>
>>>> matko boska, skąd ta firma takich kretynów bierze.
>>>
>>> Dlaczego obrażasz ludzi, których nawet nie znasz?
>>> Oni mają odgórnie przykazane zwracać się do klientów per ty.
>>
>> Znaczy bozia im nakazała ?
>
> Panienka "konsultantka", która odbiera Twój telefon ma
> przykazane nie od bozi tylko od jej przełożonej/przełożonego.
> Stosuje się do polityki/regulaminu firmy w której pracuje.
A co to kogo obchodzi ?!
-
30. Data: 2010-01-17 17:19:50
Temat: Re: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Fri, 15 Jan 2010 22:59:08 -0600, Pszemol wrote:
>"J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
>> Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał
>>> Taki mają unikalny styl... Ale kiedy ja dzwoniłem do nich w swojej
>>> sprawie i zacząłem normalnie "Czy może mi pani sprawdzić..."
>>> to panienka wyjaśniła że "my w Playu mówimy sobie na TY, [...]
>> Pszemolu, ale przeciez Ty od lat w usiech - do wszystkich przez mister/sir
>> ?
>W polskich warunkach jest to, przyznaj, nowatorskie...
Mnei tylko dziwi, ze Ciebie to dziwi :-)
>>>> matko boska, skąd ta firma takich kretynów bierze.
>>> Dlaczego obrażasz ludzi, których nawet nie znasz?
>>> Oni mają odgórnie przykazane zwracać się do klientów per ty.
>> Skad firma takiego kretyna wziela i to od razu na wysokie stanowisko :-)
>??
>Gdzie to wysokie stanowisko??
Ktos przeciez tej mlodziezy w BOK musial nakazac ze z klientem
rozmawiamy na "Ty" :-)
J.