eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPoziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 41

  • 21. Data: 2010-01-14 07:26:02
    Temat: Re: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Dan W pisze:

    > W play dostałem nie tylko między numerami wewnątrz sieci ale do wszystkich w
    > play i na stacjonarne 3000 min miesięcznie przy abo za 50 zł netto -
    > praktycznie nie do wygadania :)

    Prz założeniu, że często dzwonisz do Play lub na stacjonarne.
    Teraz przelicz ofertę jeśli okazuje się, że do Play masz tylko
    maksymalnie 20% ruchu, a reszta do pozostałych operatorów komórkowych.

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com
    +48 607 600 027



  • 22. Data: 2010-01-14 08:04:12
    Temat: Re: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-01-14 08:22, Flo wrote:
    > Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
    >
    >> Przy takich założeniach, to na wstępie powinieneś dostać oferty typu:
    >> abo 50 zł, połaczenie na komórki max. 20 gr, na stacjonarne max 10 gr,
    >> wszystko rozliczane z abo, połączenia między własnymi numerami bezpłatne.
    >
    > Czyli prawie to co napisałem z tym, że u nas (Plus) wysokość abo jest
    > bez znaczenia. W każdym abo z przedziału 30-300zł stawki są takie same i
    > dodatkowo abonamenty można wrzucić w konto czyli wszyscy wspólnie
    > korzystają ze wszystkich środków z możliwością ustawienia dla
    > poszczególnych numerów limitów na połączenia wychodzące poza numery
    > firmowe (połączenia pomiędzy numerami na koncie pomimo blokady nadal
    > można wykonywać).

    Tak, tyle że przy odpowiednich negocjacjach te stawki możesz zbić. O
    kilkadziesiąt % :-)


  • 23. Data: 2010-01-14 08:10:47
    Temat: Re: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Tak, tyle że przy odpowiednich negocjacjach te stawki możesz zbić. O
    > kilkadziesiąt % :-)

    Przy stawce 0,16 ile można zbić?
    0,01, 0,02zł?
    No i jest jeszcze opcja wspólnego konta czyli wszystkie środki idą na
    wspólne konto abonenckie i wszyscy z tego korzystają.

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com
    +48 607 600 027



  • 24. Data: 2010-01-14 10:14:46
    Temat: Re: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
    Od: "gr" <grafik(no spammm)@mbpress.pl>

    > - że dzwonią w sprawie jakieś oferty, nie znając biegu wcześniejszej
    > sprawy,
    > - proponując "dryndnąć" później.
    > - i wychodzi założenia, że informując mnie że dzwoni z Play zwalnia ją z
    > kultury z przedstawienia się z imienia i nazwiska.

    witam
    no właśnie w "obsłudze firmowej" *600 w Paly nikt nigdy do mnie jeszcze per
    "ty" ie powiedział...
    i w zasadzie jeszcze nigdy (od 2 lat) nie miałem problemu z załatwieniem
    czego via *600,
    natomiast w Plusie - to kanał, z wszystkim do przedstawiciela albo do
    salonu, za tydzień albo stac cały dzien w kolejce...
    pozdr.
    gr



  • 25. Data: 2010-01-14 20:42:58
    Temat: Re: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
    Od: "Dan W" <m...@w...pl>


    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:himguc$p3f$2@inews.gazeta.pl...
    > Dan W pisze:
    >
    >> W play dostałem nie tylko między numerami wewnątrz sieci ale do
    >> wszystkich w play i na stacjonarne 3000 min miesięcznie przy abo za 50 zł
    >> netto - praktycznie nie do wygadania :)
    >
    > Prz założeniu, że często dzwonisz do Play lub na stacjonarne.
    > Teraz przelicz ofertę jeśli okazuje się, że do Play masz tylko maksymalnie
    > 20% ruchu, a reszta do pozostałych operatorów komórkowych.
    >
    > --
    > Florian Marzejewski
    > bezpieczenstwo-osobiste.com
    > +48 607 600 027

    Akurat myślałem o tych 3000 minut do play i stacjonarnych zamiast dodatkowo
    płacić za usługę "system plus" czyli rozmowy z telefonami w ramach jednego
    konta. My jako wspólnicy najwięcej rozmawiamy ze sobą a 380 minut do innych
    wystarcza, wcześniej w plusie realizacja tylu połączeń kosztowała łącznie ok
    2 razy więcej. Pozdrawiam Daniel



  • 26. Data: 2010-01-14 21:41:52
    Temat: Re: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
    Od: "op23" <o...@r...pl>


    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    >
    >> matko boska, skąd ta firma takich kretynów bierze.
    >
    > Dlaczego obrażasz ludzi, których nawet nie znasz?
    > Oni mają odgórnie przykazane zwracać się do klientów per ty.

    Znaczy bozia im nakazała ?


  • 27. Data: 2010-01-16 04:55:20
    Temat: Re: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "op23" <o...@r...pl> wrote in message news:hio396$uti$1@achot.icm.edu.pl...
    >
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>
    >
    >>
    >>> matko boska, skąd ta firma takich kretynów bierze.
    >>
    >> Dlaczego obrażasz ludzi, których nawet nie znasz?
    >> Oni mają odgórnie przykazane zwracać się do klientów per ty.
    >
    > Znaczy bozia im nakazała ?

    Panienka "konsultantka", która odbiera Twój telefon ma
    przykazane nie od bozi tylko od jej przełożonej/przełożonego.
    Stosuje się do polityki/regulaminu firmy w której pracuje.


  • 28. Data: 2010-01-16 04:59:08
    Temat: Re: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:hiknui$6nf$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał
    >> Taki mają unikalny styl... Ale kiedy ja dzwoniłem do nich w swojej
    >> sprawie i zacząłem normalnie "Czy może mi pani sprawdzić..."
    >> to panienka wyjaśniła że "my w Playu mówimy sobie na TY,
    >> czy mogę Ci mówić na Ty" - no i ja OK, ale i tak parę jeszcze razy
    >> "wyrwało" mi się pani... :-) Generalnie takie spoufalenie się jest
    >> dosyć unikalne i zaskakujące. Jak widać nie do wszystkich przemawia :-)
    >
    > Pszemolu, ale przeciez Ty od lat w usiech - do wszystkich przez mister/sir
    > ?

    W polskich warunkach jest to, przyznaj, nowatorskie...

    >>> matko boska, skąd ta firma takich kretynów bierze.
    >>
    >> Dlaczego obrażasz ludzi, których nawet nie znasz?
    >> Oni mają odgórnie przykazane zwracać się do klientów per ty.
    >
    > Skad firma takiego kretyna wziela i to od razu na wysokie stanowisko :-)

    ??
    Gdzie to wysokie stanowisko??


  • 29. Data: 2010-01-16 23:30:18
    Temat: Re: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
    Od: "op23" <o...@r...pl>


    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    >>>
    >>>> matko boska, skąd ta firma takich kretynów bierze.
    >>>
    >>> Dlaczego obrażasz ludzi, których nawet nie znasz?
    >>> Oni mają odgórnie przykazane zwracać się do klientów per ty.
    >>
    >> Znaczy bozia im nakazała ?
    >
    > Panienka "konsultantka", która odbiera Twój telefon ma
    > przykazane nie od bozi tylko od jej przełożonej/przełożonego.
    > Stosuje się do polityki/regulaminu firmy w której pracuje.

    A co to kogo obchodzi ?!


  • 30. Data: 2010-01-17 17:19:50
    Temat: Re: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 15 Jan 2010 22:59:08 -0600, Pszemol wrote:
    >"J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
    >> Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał
    >>> Taki mają unikalny styl... Ale kiedy ja dzwoniłem do nich w swojej
    >>> sprawie i zacząłem normalnie "Czy może mi pani sprawdzić..."
    >>> to panienka wyjaśniła że "my w Playu mówimy sobie na TY, [...]

    >> Pszemolu, ale przeciez Ty od lat w usiech - do wszystkich przez mister/sir
    >> ?
    >W polskich warunkach jest to, przyznaj, nowatorskie...

    Mnei tylko dziwi, ze Ciebie to dziwi :-)

    >>>> matko boska, skąd ta firma takich kretynów bierze.
    >>> Dlaczego obrażasz ludzi, których nawet nie znasz?
    >>> Oni mają odgórnie przykazane zwracać się do klientów per ty.
    >> Skad firma takiego kretyna wziela i to od razu na wysokie stanowisko :-)
    >??
    >Gdzie to wysokie stanowisko??

    Ktos przeciez tej mlodziezy w BOK musial nakazac ze z klientem
    rozmawiamy na "Ty" :-)

    J.


strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4 . 5


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: