  • 71. Data: 2010-03-19 21:35:30
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    Adam Adamaszek pisze:

    > Sa wyjatki:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=yl3PCxLF-5k&feature=r
    elated

    > pozdr
    > AA

    aj, no tak zapomniałem o silnikach Boxer. :-) choć jednak wolę takie
    coś: http://www.youtube.com/watch?v=GYk1nGLSAFk

    pozdrawiam
    mario

  • 72. Data: 2010-03-19 21:53:13
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > gmach rządu USA, ale nie widziałem żadnego palącego się samochodu
    > osobowego napędzanego silnikiem Diesla. :) A benzynowe pochodnie
    > osobowe -- widziałem. :)>
    > Autokary to inna bajka, bo są ciężkie. Podobnie z czołgami, bo
    > są palone celowo koktajlami Mołotowa.

    No patrz, a ja z kolei nigdy nie widzialem plonacego autokaru
    napedzanego silnikiem benzynowym.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 73. Data: 2010-03-19 21:55:33
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    DoQ pisze:

    > No patrz, a ja z kolei nigdy nie widzialem plonacego autokaru
    > napedzanego silnikiem benzynowym.

    Nie bądź taki - te Solarisy to benzyną podlewali? ;)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 74. Data: 2010-03-19 22:28:11
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Artur Maśląg pisze:

    > Nie bądź taki - te Solarisy to benzyną podlewali? ;)

    Moze akurat te spalone byly wlasnie na etyline?;)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 75. Data: 2010-03-19 22:40:12
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > --
    Co to jest?
    --
    Krzysiek

  • 76. Data: 2010-03-19 22:50:50
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Thu, 18 Mar 2010 18:35:18 +0100, bratPit napisał(a):

    > zresztą, nie wiem jak teraz w nowych modelach ale generalnie Opel podchodził
    > po macoszemu do zagadnienia wyciszenia produkowanych przez siebie
    > samochodów, w miarę nieźle było w Omegach czy V-B na tle konkurencji,
    > natomiast mniejsze auta odstawały na niekorzyść np przy francuskiej
    > konkurencji (np Corsa vs. Clio, Astra vs. Golf, a później V-C vs. C5 itd),

    Dodatkowo modele Astry (nie wiem czy wszytskie) produkowane w Giwicach nie
    miały maty wygłuszającej na ścianie grodziowej silnika.

    --
    [Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 77. Data: 2010-03-19 22:53:13
    Temat: Re: Pozegnanie z klekotem
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Piękna rzecz :)

    Jak V8 to tylko z "flat plane crankshaft" - swoją drogą jak to jest po
    polsku? - wał płaski? wał z płaskim wykorbieniem?
    http://www.youtube.com/watch?v=aHa4y3uUTHg

    Całkiem inne brzmienie np w porównaniu z V6 (ostatnie 10-15 sek.)
    http://www.youtube.com/watch?v=q4KvikKWCMo

    Flat plane łopatologicznie: http://www.youtube.com/watch?v=I29P3K6POu4

  • 78. Data: 2010-03-19 22:59:57
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Przemek V pisze:

    > Jak V8 to tylko z "flat plane crankshaft" - swoją drogą jak to jest po
    > polsku? - wał płaski? wał z płaskim wykorbieniem?
    > http://www.youtube.com/watch?v=aHa4y3uUTHg

    "Sounds like raped honda..." ;-)

    > Całkiem inne brzmienie np w porównaniu z V6 (ostatnie 10-15 sek.)
    > http://www.youtube.com/watch?v=q4KvikKWCMo

    V6 tez nie brzmia zawsze tak samo :) Moja np. ladnie gulgocze ;-)

    > Flat plane łopatologicznie: http://www.youtube.com/watch?v=I29P3K6POu4

    http://www.youtube.com/watch?v=NloXNKARXCM a to zwykle V8, zupelnie inny
    uklad na wale:) Dlatego pewnie flat brzmi jak "raped honda" ;-)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 79. Data: 2010-03-20 11:27:27
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Co to jest?

    pomylony reczny delimiter :)

    ja tez wstawiam recznie bo mi sie OE power tool nie chce skonfigurowac :)

    --
    Picasso

  • 80. Data: 2010-03-20 12:19:23
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    P_ablo napisał(a):
    > pomylony reczny delimiter :)
    Pytam sie właściciela tego cuda, bo nie wiem czy jest
    świadomy z (kaszanki) :)
    > ja tez wstawiam recznie bo mi sie OE power tool nie chce
    > skonfigurowac :)
    Ja z OE od lat nie korzystam, ale o ile dobrze pamiętam,
    było coś kiedyś jak OE-QuoteFix świetna nakładka i dawała radę.
    Polecam to sprawdzić jak z OE podpisałeś jakiś cyrograf ;)
    --
    Krzysiek