eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
  • Data: 2010-03-22 00:11:55
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" napisał w wiadomości:

    > Bugatti pisze:
    >
    >> PD sypią się w 2.0 TDI 140....zaś w 1.9 to owszem że nie są mega trwałe
    >> ale nie mów mi że w nich częściej pada pompowtrysk niż wtryskiwacz cr
    >
    > A jednak.
    >
    >> ... zważywszy na fakt że silników z CR jest mniej niż z PD i VP co
    >> jeszcze bardziej ujmuje "świetności" CR.
    >
    > Zaraz zaraz. Piszesz o zestawieniu CR z PD, a przy porównaniu
    > statystycznym, wrzucasz PD i VP do jednego wora. Nadawałbyś się na
    > polityka z taką manipulacją. :P

    Nie wrzucam do jednego wora tylko pisąc to chciałem pokazać że nowoczesna
    technologia CR nie jest wcale taka cacy ;-p

    > CR jest mniej popularne niż PD? Gdzie niby? Skoro wszelkie francuskie i
    > włoskie TD od jakichś 10-ciu lat to CR. Fordowskie też. I to nie tylko w
    > osobówkach, ale też we wszelkiej maści dostawczakach.
    > Tobie naprawdę się wydaje, że VW ma ponad 50% rynku we wszystkim?

    Nie. Z importu VAG ma ok 32%.
    Może troszkę przesadziłem z tym udziałem VAGów. Lecz nie przeczy to faktowi
    że PD jest trwalsze niż CR.

    Pozdr.

    --
    Bugatti

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: