eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
  • Data: 2010-03-21 23:12:48
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomości:
    >
    > Bugatti pisze:
    >
    >>
    >> Sensowny dowód to techniczy dowód. Hint: budowa układu CR, pompy i jej
    >> wrażliwości na "czystość paliwa" oraz odpowiedz sobie na pytanie ile razy
    >> słyszałeś że ktoś wymieniał pompowtryski a ile razy pompe, wtryski
    >> CR...już teraz pewno wiesz.
    >
    > No wlasnie, pompowtryski to non stop slysze, ze ktos wymienia (a tanie to
    > nie jest), naprawa pompy CR jest tansza niz zwyklej rotacyjnej, a
    > wtryskiwacze czesto sie wymienia, ale moze w renault, czy fordzie :>
    > Ja w 11 letniej becie mam ciagle oryginalne, a paliwo leje raz ze stacji,
    > raz z oszczednosci i jakos nic sie nie dzieje.

    PD sypią się w 2.0 TDI 140....zaś w 1.9 to owszem że nie są mega trwałe ale
    nie mów mi że w nich częściej pada pompowtrysk niż wtryskiwacz cr ...
    zważywszy na fakt że silników z CR jest mniej niż z PD i VP co jeszcze
    bardziej ujmuje "świetności" CR.

    Pozdr.

    --
    Bugatti

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: