  • 41. Data: 2010-03-19 00:19:56
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    Użytkownik "szymo" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hntc8q$o9e$2@news.man.bydgoszcz.pl...

    > Wsiądź do zafiry :)

    Rozwin swoja wypowiedz.
    Halasowac potrafi kazde auto.
    Jezdzilem paroma dieslami i w Zafirze jest naprawde OK.

  • 42. Data: 2010-03-19 06:07:10
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    R2r pisze:
    \
    > Cóż, VW też już przechodzi na CR. I jedno, co dziwne w tym dostrzegam
    > to: dlaczego tak późno?

    Bo upierali sie, ze technologia pompowtryskiwaczy jest lepsza.
    A to tylko slepa uliczka byla.
    --
    Karolek

  • 43. Data: 2010-03-19 06:09:10
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    R2r pisze:

    > No, jak dla kogoś silnik diesla to jedynie z VWagenowski TDI to tak to
    > właśnie wygląda...

    Dokladnie.
    Powszechna wiedza Polakow o silnikach diesla konczy sie na tym, ze
    istnieja TDI, ktore sa niby nie zawodne :P

    --
    Karolek

  • 44. Data: 2010-03-19 08:21:42
    Temat: Re: Pozegnanie z klekotem
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    DoQ wrote:

    > Dokladnie :)

    Uch, mnie się teraz marzy 8...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 45. Data: 2010-03-19 08:39:37
    Od: Gom <g...@g...com>

    On 19 Mar, 06:09, Karolek <d...@o...pl> wrote:
    > Powszechna wiedza Polakow o silnikach diesla konczy sie na tym, ze
    > istnieja TDI, ktore sa niby nie zawodne :P

    Fakt.. Ja już nie mam siły ciągle poprawiać znajomego, któremu
    zamarzył się MB E 2,7 CDI na "pompowstryskach" ;-)

    --
    Gom

  • 46. Data: 2010-03-19 09:07:35
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-03-18 18:35, *bratPit* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Zafiry A czy B i z jakim silnikiem?
    > zresztą, nie wiem jak teraz w nowych modelach ale generalnie Opel
    > podchodził po macoszemu do zagadnienia wyciszenia produkowanych przez
    > siebie samochodów, w miarę nieźle było w Omegach czy V-B na tle
    > konkurencji, natomiast mniejsze auta odstawały na niekorzyść np przy
    > francuskiej konkurencji (np Corsa vs. Clio, Astra vs. Golf, a później
    > V-C vs. C5 itd),

    Wsiądź teraz do nowej Astry :) - cudo, w ogóle nie wiadomo czy to
    diesel, czy benzyna przy zamkniętych oknach :). Jest świetnie wyciszona.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 47. Data: 2010-03-19 10:44:30
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    W moim fiacie z silnikiem 1,9 multijet też było cicho, dopóki kuny nie
    wyniosły mi maty wyciszającej na budowe gniazda :-(
    Jacek

  • 48. Data: 2010-03-19 10:50:01
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Jacek pisze:
    > W moim fiacie z silnikiem 1,9 multijet też było cicho, dopóki kuny nie
    > wyniosły mi maty wyciszającej na budowe gniazda :-(
    > Jacek

    te zwierzaki :)

    --
    krzysiek82

  • 49. Data: 2010-03-19 10:51:24
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    Nowej Octavce jedyne co słychać to świst powietrze i bardzo
    > przyjemne mruczenie silnika.

    to ja już wolę słuchać diesla niż benzynowe 4cyl badziewie. :-)

    pozdrawiam
    mario

  • 50. Data: 2010-03-19 10:52:15
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    Krzysztof 45 pisze:
    > No to jak byś posłuchał sześć garów to by Ci sie mokro zrobiło ;)

    eetam sześć, osiem to jest to :-)

    pozdrawiam
    mario