  • 21. Data: 2012-07-18 11:23:19
    Temat: Re: Pozdro czerwona Insignia Gliwice - Mirek?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-07-18 11:17, Mirek Ptak pisze:

    > No dobra, niech już będzie to Ferrari :)

    Tylko uważaj. Ferrari "w hatchbacku" się potrafi spalić samo z siebie. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 22. Data: 2012-07-18 12:35:52
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-07-18 11:23, *Marcin "Kenickie" Mydlak* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

    > Tylko uważaj. Ferrari "w hatchbacku" się potrafi spalić samo z siebie. :P

    Ale to Ferrari Insignia :), a nie jakieś FF - to się nie pali (jak się
    nie podpali)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Ferrari Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
    President Herbert *old* on board :)

  • 23. Data: 2012-08-06 10:23:16
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia 2012-07-17 13:07, *Axel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > No :)
    > Sam jestem ciekawy jak by to wyglądało ;)

    Mirek,
    Mamy z radkiem dywersję zrobić?:-)

    --
    Pozdrawiam, Bartek