  • 11. Data: 2012-07-17 15:32:51
    Temat: Re: Pozdro czerwona Insignia Gliwice - Mirek?
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 17 Jul 2012 13:07:50 +0200, "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>
    wrote:

    >Nie mogles wpasc na ten pomysl poltora miesiaca temu? Snieg w sprayu mam, a
    >okazja byla :-P

    Hehe :) Zwłaszcza o 3 w nocy :P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 12. Data: 2012-07-17 22:27:04
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "jerzu" <t...@i...pl> wrote in message

    > Zaraz tam zazdrośnik :) Z Mexxem ustalilismy chyba, że to paździerz :)

    Moja zona twierdzi, ze to 'kaczy kuper" - to po obejrzeniu tylu Insigni
    mojej siostry :-)

    --
    Axel

  • 13. Data: 2012-07-17 22:55:43
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "jerzu" <t...@i...pl> wrote in message

    > Hehe :) Zwłaszcza o 3 w nocy :P

    No przeciez o tym pisalem :-)

    --
    Axel

  • 14. Data: 2012-07-17 23:36:48
    Od: Michał Paszek <"hommer[SPAM_SIO]"@3star.net.pl>

    W dniu 2012-07-17 10:22, Mirek Ptak pisze:

    > Ja tez nie mam ;) - nie napisali nigdzie, że to tylko Viatoll, a z
    > zerowym biletem przejazd jest tam błyskawiczny :)
    > Zwykle zresztą jadę przez węzeł Sośnica, bo korki na bramkach zwykle są
    > spore - no ale w sobotę po południu zaryzykowałem :)

    Jak nie napisali? Dwa kilometry przed bramkami masz tablice zmiennej
    treści z komunikatem mniej, więcej: Bramki viatoll tylko viabox i
    viaauto. Nad bramkami też masz oznakowane.

  • 15. Data: 2012-07-18 07:51:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 17 Jul 2012 23:36:48 +0200, Michał Paszek napisał(a):

    > Jak nie napisali? Dwa kilometry przed bramkami masz tablice zmiennej
    > treści z komunikatem mniej, więcej: Bramki viatoll tylko viabox i
    > viaauto.

    Wielce zrozumialy, nieprawdaz ? :-)

    >Nad bramkami też masz oznakowane.

    Jedziesz sobie za ciezarowka i nie widzisz.

    J.

  • 16. Data: 2012-07-18 08:02:32
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-07-17 22:27, *Axel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Moja zona twierdzi, ze to 'kaczy kuper" - to po obejrzeniu tylu Insigni
    > mojej siostry :-)

    Coś w tym jest :) ale dla kontrastu powiem, że synowie moich znajomych
    jak ją zobaczyli to krzyknęli do kumpla - patrz tato, Ferrari :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 17. Data: 2012-07-18 08:03:32
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-07-17 23:36, *Michał Paszek* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > Jak nie napisali? Dwa kilometry przed bramkami masz tablice zmiennej
    > treści z komunikatem mniej, więcej: Bramki viatoll tylko viabox i
    > viaauto. Nad bramkami też masz oznakowane.

    Nie widziałem - popatrzę przy kolejnej okazji :)

  • 18. Data: 2012-07-18 08:04:22
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-07-17 15:31, *jerzu* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Zaraz tam zazdrośnik :) Z Mexxem ustalilismy chyba, że to paździerz :)

    W ogóle się nie znacie ;)

  • 19. Data: 2012-07-18 10:34:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup
    Dnia 2012-07-17 15:31, *jerzu* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    >W ogóle się nie znacie ;)

    Sam przeciez przyznajesz ze nie dosc iz paździerz, to w dodatku
    włoszczyzna :-)

    J.

  • 20. Data: 2012-07-18 11:17:28
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-07-18 10:34, *J.F* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Sam przeciez przyznajesz ze nie dosc iz paździerz, to w dodatku
    > włoszczyzna :-)

    No dobra, niech już będzie to Ferrari :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Ferrari Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition