  • 11. Data: 2009-04-26 09:02:34
    Temat: Re: Powrót na "siodło" po długiej przerwie. Tylko na jakie?
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Easy pisze:

    > Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Gdyby nie to "względnie mocny" i KiloFazer jako typ to Deauville.
    >
    > predzej ST powiedziałabym....

    Kolega nie chce krążownika i dał ograniczenie wagowe.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 12. Data: 2009-04-26 09:27:42
    Od: "DeGie" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Norbi" napisał w wiadomości > Bandit 1200 - za ciezki - duze
    spalanie - niewiele wiecej moge sie
    > wypowiedziec bo nie mialem...

    Ja natomiast mam i tak: ciężkawy owszem, ale zalany ok 250kg więc się mieści
    w tym co kolega poszukuje, przy czym masy podczas jazdy nie czuć, a do jazdy
    we dwoje plus mały bagaż nada się doskonale. Spalanie? W trasie 5,5 w
    mieście 6,7 więc jak na taką pojemność nie jest źle. No i ten moment... Jak
    ktoś nie lubi wachlowania biegami (a autorowi o to chodziło) to jest to
    idealnie to, czego potrzeba, napewno bardziej elastyczny od Fazera, słabszy,
    ale nie czuć tego tak bardzo , bo moment robi swoje ;) Awaryjność to tak jak
    i w Fazerze 1000 - może być spokojny. Cichy jak najbardziej, nie wiem jak
    B12, ale B1250 ma regulowana wysokość kanapy. Ogólnie bardziej do tego typu
    wymagań pasuje mi Bandit, ale co nie wybierze będzie zadowolony. ;)

    HanS //DeGie//
    Duży Bandyta //Nnnagi//
    ---Nagie jest piekne---
    KCH z o n e

  • 13. Data: 2009-04-26 11:15:04
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    kosa pisze:

    > Jak to zrobiłeś? Dla mnie na razie level nie do przejścia. :)

    Kup jej garnki Zeptera. Niech tez ma cos z zycia.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 14. Data: 2009-04-26 11:48:18
    Od: zbyhoo <z...@o...pl>

    > St 1100 - jesli masa katalogowa nie przeraza - to rewelacyjne moto

    > Bandit 1200 - za ciezki - duze spalanie - niewiele wiecej moge sie
    > wypowiedziec bo nie mialem...

    Hehe, nie ma jak obiektywizm. Bandit 1200 z masa 220 kg na sucho jest
    za ciezki - przy ST 1100 wazacym 297 kg bez plynow. Spalanie obu przy
    podobnej jezdzie jest porownywalne.
    ______
    zbyhoo
    GSF 1200S K1
    Olkusz/Dabrowa Gornicza

  • 15. Data: 2009-04-26 12:48:40
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Easy pisze:

> [...]
    >
    > predzej ST powiedziałabym....

    Kolega nie chce krążownika i dał ograniczenie wagowe.

    no zesz... jak ja o tym mysle to duzy nie moze byc.. no ciut wiekszy niz
    deauville ;)

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 16. Data: 2009-04-26 16:58:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    CUT_INZ pisze:

    > Jakie są wasze typy? Jak już pisałem jestem nie w temacie od ok 5lat.

    Yamaha T-Max 500 :D

  • 17. Data: 2009-04-27 09:33:24
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "CUT_INZ" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
    > CUT_INZ pisze:

    Jak to na jakie siodlo ?
    Na wygodne :) na to ktore bedzie najwygodniejsze dla Ciebie a nie dla
    kogos innego z grupy :)
    Tak ze siadaj i tylek do siodel przymierzaj.

    pozdrawiam, leszek

  • 18. Data: 2009-04-27 09:38:25
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Easy" <e...@o...nospam.org> napisał w wiadomości

    > Wielu kolegów nie moze isc polatac, bo baba.. kupic w ogole nie
    > moze bo baba....
    > Dla mnie niepojete.. ale ja inna jestem ;)

    E tam Aniu, bywa i inaczej :)

    Wielu kolegów nie moze isc polatac, bo baba.. zabrala i sama lata :)
    Tak ze czasem lepiej od razu dwa motorki kupowac :)

    Moja bywsza zona zawsze ze mna jezdzila, a moja corka pojezdzila tylko
    troszke i natychmiast swoje moto sobie kupila :)
    No ale jesli ktos wybiera sobie na towarzyszki zyciowe takie oporne baby
    to juz tylko do siebie powinien miec pretensje :)

    pozdrawiam, leszek

  • 19. Data: 2009-04-27 09:41:04
    Od: Geni <m...@i...pl>

    Byłem w podobnej sytuacji, czyli potrzebowałem jakoś sposobu, żeby
    przemycić 2oo do garażu.
    Powrót do życia zaczął się cholernie niewinnie od Hondy Helix, a po
    sezonie z tak zwanego nienacka pojawił się olejaczek - Bandit 600.
    No i jest bardzo dobrze, sprzęt ma rozsądną masę, osiągi mi
    wystarczają, spalanie nie przeraża.
    Jakbym miał do wydania 18kpln, to do turlania wziąłbym Bandyte 1200,
    albo CBF1000, jak mniej kaski, to małego olejaka, albo małą CBF-kę.
    pozdr
    geni
    GSF600N

  • 20. Data: 2009-04-27 10:09:40
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    ELou!
    "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "Easy" <e...@o...nospam.org> napisał w wiadomości

    > E tam Aniu, bywa i inaczej :)
    >
    > Wielu kolegów nie moze isc polatac, bo baba.. zabrala i sama lata :)
    > Tak ze czasem lepiej od razu dwa motorki kupowac :)

    Siadz Ty czasem przy kompie i poczytaj zanim cos doradzisz ;)~ oni popelnili
    zakup 2 takich brzydactw.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    weFAQ&v=qvj