  • 21. Data: 2009-04-27 13:45:35
    Temat: Re: Powrót na "siodło" po długiej przerwie. Tylko na jakie?
    Od: sted <u...@l...info>

    On 25 Kwi, 21:41, CUT_INZ <c...@c...pl> wrote:
    > Czego szukam:
    > (..)
    > Mój typ to Fazer 1000.
    > Jakie są wasze typy? Jak już pisałem jestem nie w temacie od ok 5lat.

    hm, tak się składa że stoje przed podobnym dylematem.
    czytając jednak wasze porady doszedłem do wniosku, że mi osobiście
    zależy na czymś nieco bardziej sportowym niż CBF czy Bandit.

    moje dwa najlepsze typy to FZ1 Fazer i SV1000.
    z tym, że Fazera chciałbym z wtryskiem, czyli minimum 2006. wyczytałem
    też, że:
    "There have been instances of fuel injection glitches on the 2006
    model, although there are various 'fixes' available. The 2007 and on
    models have resolved most of these early fuel injection problems."
    Ma ktoś może pojęcie o co chodzi? na ile to jest poważny problem i na
    czym polegają 'fixes'?

    generalnie jednak fazer 2006/2007 lub nowszy to kupa pieniędzy, stąd
    alternatywa w postaci SV1000. tylko czy 2cylindrowy widlak to już nie
    jest zupełnie inna kategoria? nada się do 'turlania' po mieście i
    sporadycznych wyjazdów w 2 osoby?

    ktoś też polecał mi obejrzenie motocykla Triumph Sprint ST. jak waszym
    zdaniem plasuje się on w omawianym kontekście?

    --
    pozdrawiam
    sted

  • 22. Data: 2009-04-27 14:03:14
    Od: fv <f...@c...com>

    DeGie wrote:
    > Użytkownik "Norbi" napisał w wiadomości > Bandit 1200 - za ciezki - duze
    > spalanie - niewiele wiecej moge sie
    > Ja natomiast mam i tak: ciężkawy owszem, ale zalany ok 250kg więc się mieści

    Może ktoś autoryzować te dane? Mój GSX 650F waży 246kg po zalaniu, 216kg suchy.
    Z drugiej strony motorcyclenews.com podaje, że Bandit 1200 waży 214kg (na sucho).

    Matko, ale porażka żeby zrobić sześćsetkę o masie 1200 ;-)

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 23. Data: 2009-04-27 14:52:48
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 27 Apr 2009 06:45:35 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za sted
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > alternatywa w postaci SV1000. tylko czy 2cylindrowy widlak to już nie
    > jest zupełnie inna kategoria? nada się do 'turlania' po mieście i

    SV to moj trzeci motocykl, wczesniej jezdzilem 50 konna 600 i 100 konna
    600. SV w miare ogarniam, ale odradzalbym go raczej jako pierwszy motocykl
    po dlugiej przerwie, powyzej 3000 obrotow masz juz dostepny maksymalny
    moment obrotowy co niekoniecznie musi byc przyjemne dla kogos kto chce
    sobie przypomniec jak sie jezdzi na motocyklu.

    SV jest specyficzne, wydaje mi sie ze trzeba chciec wlasnie takiego motocykla,
    zeby go polubic. Poza tym pasazerowi powinno byc wygodniej na Fazerze.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 24. Data: 2009-04-27 15:35:51
    Od: m...@g...com

> [...]
    > - do turystycznej, spokojnej jazdy (nie mam zapędów rajdowca kamikaze,
    > po prostu lubię jeździć)
    > - względnie cichy, ekonomiczny, mało awaryjny
    > - wygodna, niemęcząca pozycja (nie chce plastika)
    > - Typowe krążowniki, klekoty też odpadają.
    > - Nie za ciężki do ok 250kg (zalany)
    > - Nie za wysoki (wzrost 176cm, ale dosyć krótkie nogi :( )
    > - Rocznik nieistotny, w dobrym stanie, zadbany, serwisowany
    > (PS. pytałem już w ERZE - nie mają takich :))
    >
    > Mój typ to Fazer 1000.
    >
    > Jakie są wasze typy? Jak już pisałem jestem nie w temacie od ok 5lat.

    A Suzuki V-stroma 650 lub 1000 brałeś pod uwagę? Popatrzmy:

    > - coś względnie mocnego, do spokojnej, bezpiecznej podróży we dwoje +
    > lekki bagaż.

    DL 1000 lepszy ale nawet 650 daje radę

    > - elastyczny silniczek (nie lubię zabawy biegami)

    DL 650 ma V-ałkę z SV ale "uspokojoną" pod kątem turystyczne jazdy

    > - wygodna, niemęcząca pozycja (nie chce plastika)

    Uziądź na DLu i porównaj swoją wyprostowaną pozycję do przykurczu na
    plastiku :)

    > - do turystycznej, spokojnej jazdy (nie mam zapędów rajdowca kamikaze,
    > po prostu lubię jeździć)

    j.w.

    > - względnie cichy, ekonomiczny, mało awaryjny

    spalanie małego DLa - 6 litrów / 100 km, dużego 8 litrów

    > - Nie za ciężki do ok 250kg (zalany)

    Waga coś 220 kg

    > - Nie za wysoki (wzrost 176cm, ale dosyć krótkie nogi :( )

    Ja mam 182 i spokojnie, ale tu najlepiej usiąść i zobaczyć czy nóżki
    nie zwisają :)

    > - Rocznik nieistotny, w dobrym stanie, zadbany, serwisowany

    Jedyny problem, że DLe są dość młode (od 2004) więc trudno znaleźć coś
    taniego z drugiej ręki.

  • 25. Data: 2009-04-27 19:08:04
    Od: zbyhoo <z...@o...pl>

    > Może ktoś autoryzować te dane? Mój GSX 650F waży 246kg po zalaniu, 216kg suchy.
    > Z drugiej strony motorcyclenews.com podaje, że Bandit 1200 waży 214kg (na sucho).

    Bandit 1250 S - 225 kg na sucho, do jazdy 254 kg
    ______
    zbyhoo
    GSF 1200S K1
    Olkusz/Dabrowa Gornicza

  • 26. Data: 2009-04-27 21:01:33
    Od: CUT_INZ <c...@c...pl>

    Dzięki wszystkim za podpowiedzi. Zdecyduję się na Fazera 1000 albo
    Bandita 1200. Dziś oglądałem pierwsze dwa fazery. Chyba kupno
    wymarzonych dwóch kółek potrwa dłużej niż zakładałem. Po pierwszego
    fazera nie miałem daleko bo ok 40km. Sprzedawca telefonicznie zachwalał
    jego (fazera) stan. Po po oględzinach stwierdziłem, że chyba mam dziwną
    definicje słowa "super stan". Motocykl był poobdzierany, plastiki
    klejone, ogólnie wyglądał na niezadbany - ale sprzedawca do końca
    upierał się przy swoim super stanie.

    Drugi fazerek był trochę dalej. Na pierwszy rzut okiem wszystko ok.
    Pojawiło się tylko jedno ale. Motocykl miał dość mocno przytarte
    dźwignie hamulca i sprzęgła - w taki sposób jakby motocykl "dachował" ;p
    Oczywiście motocykl "całkowicie bezwypadkowy". Dałem sobie spokój.

    W przyszłym tyg ciąg dalszy poszukiwań :)

    Pozdrawiam wszystkich

  • 27. Data: 2009-04-28 19:58:31
    Od: "DeGie" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zbyhoo"
    Bandit 1250 S - 225 kg na sucho, do jazdy 254 kg

    Tak, przy czym sam ABS (w B1250 w standardzie) waży dobre pare kilo ;)

    HanS //DeGie//
    Duży Bandyta //Nnnagi//
    ---Nagie jest piekne---
    KCH z o n e