    From: "DeGie" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Powrót na "siodło" po długiej przerwie. Tylko na jakie?
    Date: Sun, 26 Apr 2009 11:27:42 +0200

    Użytkownik "Norbi" napisał w wiadomości > Bandit 1200 - za ciezki - duze
    spalanie - niewiele wiecej moge sie
    > wypowiedziec bo nie mialem...

    Ja natomiast mam i tak: ciężkawy owszem, ale zalany ok 250kg więc się mieści
    w tym co kolega poszukuje, przy czym masy podczas jazdy nie czuć, a do jazdy
    we dwoje plus mały bagaż nada się doskonale. Spalanie? W trasie 5,5 w
    mieście 6,7 więc jak na taką pojemność nie jest źle. No i ten moment... Jak
    ktoś nie lubi wachlowania biegami (a autorowi o to chodziło) to jest to
    idealnie to, czego potrzeba, napewno bardziej elastyczny od Fazera, słabszy,
    ale nie czuć tego tak bardzo , bo moment robi swoje ;) Awaryjność to tak jak
    i w Fazerze 1000 - może być spokojny. Cichy jak najbardziej, nie wiem jak
    B12, ale B1250 ma regulowana wysokość kanapy. Ogólnie bardziej do tego typu
    wymagań pasuje mi Bandit, ale co nie wybierze będzie zadowolony. ;)

    HanS //DeGie//
    Duży Bandyta //Nnnagi//
    ---Nagie jest piekne---
    KCH z o n e