  • Data: 2011-11-19 11:16:12
    Temat: Re: Powrót do przyszłości
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> wrote:

    > No nie wiem, czy ten projekt był przez kogoś pokazywany tu, ale chyba
    > warto:
    > http://irinawerning.com/bttf2/back-to-the-future-2-2
    011/

    Niezłe! Naprawdę niezłe... Zwracam uwagę na jednorodność
    stylistyczną z analogowym materiałem (także jeśli chodzi o defekty,
    np.: "Lea B 1980 & 2011 Paris". :) Było o to odrobinę łatwiej, jeśli
    zwrócić uwagę na deklarację, że wszystkie wyszły spod jednej autorki
    - niewielka liczba spójnych i znanych sobie technik do podrobienia
    (głównie materiał, obróbka i oświetlenie). Nie należy też zapominać
    o szyciu jeszcze kostiumów i licznych rekwizytów, więc efekt
    w sumie bardzo dobry!

    Nb.: Na "Devoto brothers 1990 & 2011 Buenos" mam śladowe wrażenie,
    iż jedna osoba została podmieniona, ale człowiek już niczego nie może
    być pewien w dzisiejszych czasach... ;-)

    Nb.(2): Mnie przypadkiem zachowało się trochę ciuchów z czasów LO
    (zostały w szafie przed wyjazdem, a po pięciu latach były już muzealnym
    zabytkiem, którego się nie wyrzuca :) - może powinienem pomyśleć nad
    jakimś remakem, tylko najtrudniej zrobić sobie samemu... :)

    Mariusz [mr.]