  • Data: 2011-11-28 13:51:06
    Temat: Re: Powrót do przeszłości.
    Od: Jacek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 28 Nov 2011 05:38:28 -0800 (PST), Andrzej Jarzabek napisał(a):

    > Ale to nie Stachu wysyła linka pod którym jest niewiadomoco.

    > No to mogłeś od razu napisać, na kim ci zależy, żeby kliknął. Albo
    > nawet wysłał im tego linka jakimś prywatnym kanałem, np. mailem.
    Po co ta złośliwość?

    > Przecież nie chodziło o to, czy się komuś może podobać czy nie, tylko
    > o to, że skąd ktoś ma wiedzieć, że to link do wykładu z MIT?

    O ile mi wiadomo z ilości napisanych przez Stanisława postów, jest częstym
    bywalcem tej grupy, a więc po jaką cholerę porównuje mnie do dzieciaka
    wysyłającego spam, skoro moja osoba, rzadko, ale wystepuje w dyskusji na
    tej grupie również?

    Dodam, że na jego pierwsze pytanie odpowiedziałem:
    "Grupa dotyczy programowania, zas watek przeszlosci.
    Sam sobie polacz to i zbuduj okreslenie linka..."

    Zaczął się po prostu czepiać...
    No i Ty chyba również...