  • Data: 2012-11-28 13:57:16
    Temat: Re: Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
    Od: tÎż szukaj wiadomości tego autora

    Maciek wrote:

    > Z tą różnicą, że w PTR siedzenia grzejesz własnym tyłkiem, zawieszenie
    > poziomujesz młotem, szyby i lusterka podgrzewasz chuchając, a w pełnej
    > elektryce masz pakiet załączania świateł zewnętrznych :->

    Otóż nie, drogi kolego. W moim Polonezie Trucku Royu zastosowałem ciekawe
    rozwiązanie polegające na zamianie rozrusznika na korbę. Dzięki temu nie
    potrzebuję już elektryki, a dodatkowo przed odpaleniem rozgrzewam się
    manualnym kręceniem, więc bez problemu ogrzewam później siedzenia metodą
    biologiczną. Zawieszenie nie wymaga uwagi, ponieważ zostało zaprojektowane
    przez światowej klasy specjalistów z FSO jeszcze przed erą, gdy zabrali
    się za to księgowi. Co do świateł zewnętrznych, to nie uważam, żeby było
    potrzebne, skoro w dzień świeci słońce, w nocy księżyc. Jak ktoś ktoś nie
    widzi gdzie jedzie bez sztucznego wspomagania, to najwyraźniej jest
    niewidomy i powinien mieć odebrane prawo jazdy.

    --
    ss??q s? ??u??ou??