  • 61. Data: 2009-07-01 07:17:22
    Temat: Re: Powolne krystalizowanie wyboru...
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Kefir pisze:

    > http://www.dgcc.co.uk/
    > Nowe hobby? Seerioo? ;)
    >
    > PeeS Napis *unda to nie wszystko.

    Gwoli przypomnienia - zajrzyj se w moja stopkę i sprawdź czy tam same
    *undy są. Że o KLeXie którego tam już nie ma nie wspomnę ...

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 62. Data: 2009-07-01 07:30:20
    Od: falco <m...@w...pl>

    Kuczu pisze:

    > Sie mylisz sie. Akurat GR650 to nie zadna bestia. I wiem co mowie bo ta
    > GR o ktorej tu mowa stacjonowala wczesniej w moim garazu i troche nia
    > latalem.

    skoro tak mówisz, zapewne tak jest ;)
    P.S. A ktoś pomykał Suzuki 400 GN...? ;) Się mi podoba (zdjęcia,
    parametry, ale jeszcze test na żywca wskazany) i co poradzę...? ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 63. Data: 2009-07-01 07:47:51
    Od: fv <f...@c...com>

    Kuczu wrote:
    > klasycznym motocyklem dajacym frajde z jazdy i nie bedacym jednoczesnie
    > strasznym obciazeniem finansowym jest Yamaha SR500.
    >
    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M134172
    6

    Przepraszam, ale nie mogę się powstrzymać. To najpiękniejszy motocykl jaki widziałem
    w tym roku.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL