  • 51. Data: 2009-06-29 17:41:11
    Temat: Re: Powolne krystalizowanie wyboru...
    Od: n...@s...com

    On Mon, 29 Jun 2009 19:26:16 +0200, falco <m...@w...pl> wrote:

    > "...są granice, których przekroczyć nie wolno..." ;)

    Ale Ty juz jestes o wiele dalej, chcesz gienka! ;P

    BPNSP.
    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 52. Data: 2009-06-29 18:02:35
    Od: falco <m...@w...pl>

    n...@s...com pisze:

    > Ale Ty juz jestes o wiele dalej, chcesz gienka! ;P

    hehehe... chcieć (nie)zawsze znaczy móc... ;)

    > BPNSP.

    TCPS ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 53. Data: 2009-06-29 18:12:02
    Od: falco <m...@w...pl>

    zbyhoo pisze:

    > Słuszna pojemność i niespieszne pomykanie absolutnie się nie
    > wykluczają. Jeżdże litrem dwieście i niezmiernie rzadko przekraczam
    > 110. Zapas momentu obr. daje niezwykły komfort psychiczny podczas
    > wyprzedzania. Obładowana 250ka (wszak dłuższych wojaży nie wykluczasz) przy
    > wyprzedzaniu zaoferuje Ci co najwyżej zapas czasu na odmówienie dwóch
    > cząstek różańca.

    Tak, to prawda, że widok a zwłaszcza dźwięk sunącej, dostojnej maszyny z
    olbrzymia pojemnością robi wrażenie, ale co za tym idzie motocykl też
    jest potężny. Choć zawsze podobały mi się wielkie czopery, to jednak sam
    wolę zdecydowanie mniejsze jednostki same w sobie (wielkość, waga,
    manewry, itp).

    Jak wspomniałem na co dzień śmigam Garbusami, które wedle słów Aliantów
    po zdobyczach wojennych były "małe, brzydkie i potwornie hałaśliwe", to
    jednak zupełnie jest mi obce, bo pokonuję nimi wiele tysięcy niemal
    bezawaryjnie... ;)

    Owszem gdy jadę 1.2 to wyprzedzanie ciężarówki jest niezłym wyzwaniem
    (przypuszczam, że podobnie jest z 250...) ;) ale gdy wsiadam, do 1.6, to
    już inna bajka... ;)

    Z czasem coś na spokojnie wybiorę, na szczęście nic mnie nie dusi na
    już, żałuje tylko, że jest tak mały wybór w PL w tym co mi się podoba,
    ale co zrobić, nikt nie mówił, że będzie łatwo, miło i przyjemnie... ;)

    P.S. Naprawdę dziękuję wszystkim za wszystkie wskazówki!

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 54. Data: 2009-06-29 19:49:49
    Od: "Watson" <w...@g...pl>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Czy Suzuki 250 GN da radę...?*
    >
    > *
    > Tak
    > Nie
    > Szukać czegoś innego (czego?) ;)

    Bierz co_kol_wiek aby latało jeszcze tego lata.

    Szkoda sezonu.

    Optymalizuj sobie przy 3 -4 moto jak juz bedziesz wiedzial czego Ci trzeba.

    A do tego czasu - myj maszynę i lataj

    --
    Wats.
    Sie mieli.

  • 55. Data: 2009-06-30 07:46:05
    Od: Bandziur <a...@g...com>

    Witam

    Nierozsądnie polece ci suzuki gr 650. Jeden z fajniejszych motocykli
    jakimi jezdzilem. Bardzo niedoceniany twin z lat osiemdziesiatych.
    Prowadzi sie jak rower. Ma super dobrane zawieszenie i hamulce do mocy
    silnika. Ja swojego sprzedalem ale nieraz pozyczam zeby sobie
    pojezdzić bo daje niesamowita radoche. Niestety w razie trafienia
    padaki ciężko zreanimować (uchwytu dla pasażera szukałem pół roku na
    ebay.de ). A i jesze jedno tam wszystko co wyglada ze jest metalowe
    naprawde jest ;-) szok. I ma wyświetlacz biegów. Komu to
    przeszkadzalo ?

    pozdrawiam
    Andrzej 'Bandziur' Brodziak
    gsx 1100 - 666 edyszyn

  • 56. Data: 2009-06-30 08:07:00
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Bandziur pisze:
> [...]
    > ebay.de ). A i jesze jedno tam wszystko co wyglada ze jest metalowe
    > naprawde jest ;-) szok. I ma wyświetlacz biegów. Komu to

    Endrjiu !! Powstales z martwych ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 57. Data: 2009-06-30 11:50:16
    Od: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl>

    Użytkownik "Watson" napisał w wiadomości

    > Bierz co_kol_wiek aby latało jeszcze tego lata.
    > Szkoda sezonu.
    > Optymalizuj sobie przy 3 -4 moto jak juz bedziesz wiedzial czego Ci
    > trzeba.

    Stracony na optymalizację czas nie pogłębi radości z dobrze dokonanego
    wyboru.
    Też jestem za czymkolwiek

    > Wats.
    > Sie mieli.
    Imponująca stopka...taka z prespektywą na lata ;-)

    Pozdrawiam
    Irek ikateemy

  • 58. Data: 2009-06-30 15:35:23
    Od: falco <m...@w...pl>

    Ireneusz Dyła pisze:
    > Stracony na optymalizację czas nie pogłębi radości z dobrze dokonanego
    > wyboru.
    > Też jestem za czymkolwiek

    Siema,

    ale ja na szczęście na razie mam czym (jeździć), bo do latania babci
    Jawci duuużo brakuje, ale w pewnym wieku się duuużo wybacza... ;)
    Nie mam na tyle luźnej gotówki, by eksperymentować, dlatego powoli sączę
    temat i z czasem na pewno coś wykiełkuje... ;)

    P.S. Bandziur - może z czasem mi przejdzie, ale powiem szczerze, że
    bałbym się teraz (na początku) kupować szybki motocykl a do takich na
    pewno zaliczę (w ciemno), bo nie z autopsji 650 ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 59. Data: 2009-06-30 21:23:15
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    Użytkownik Dysiek napisał:

    > Pytal tez o silnik o pojemnosci 250-350 ccm. Jedno wyklucza drugie.

    Teraz mi to mówisz? Jak już tyle kilometrów nabiłem? :)

    Nic się nie wyklucza. Jeżdzę starą CM250 i nie przyszło mi do głowy że
    3cyfrowe dystanse to jakiś problem. Siadasz i jedziesz. Gdzie tu
    problem? Taki że po drodze nie wyprzedzam wszsytkiego co się rusza? Cóż,
    nie mam takich ambicji, jadę równo ze wszystkimi.

  • 60. Data: 2009-06-30 21:40:05
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    falco pisze:

    > P.S. Bandziur - może z czasem mi przejdzie, ale powiem szczerze, że
    > bałbym się teraz (na początku) kupować szybki motocykl a do takich na
    > pewno zaliczę (w ciemno), bo nie z autopsji 650 ;)

    Sie mylisz sie. Akurat GR650 to nie zadna bestia. I wiem co mowie bo ta
    GR o ktorej tu mowa stacjonowala wczesniej w moim garazu i troche nia
    latalem. Stare Twiny tej pojemnosci to nie to samo co rzedowe wsciekle
    szescsetki. Vide XS650 lub Z750 Twin. Okolo 50 spokojnych, ulozonych
    konikow i mnostwo frajdy.