  • 41. Data: 2009-06-28 21:02:42
    Temat: Re: Powolne krystalizowanie wyboru...
    Od: n...@s...com

    On Sun, 28 Jun 2009 22:26:07 +0200, "Dysiek" <b...@b...pl> wrote:

    >Chyba w twojej.

    chyba zjadlo spacje :-/

    > Cytuje: "Pojemność raczej zostanie w granicach 250-350"

    Chodzilo o mozliwosc jezdzenia na wycieczki dluzsze niz kilkadziesiat
    km, taka pojemnosc tego nie wyklucza.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 42. Data: 2009-06-28 21:03:11
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Kurcze, to naprawdę ładnie trafiłeś! Zazdroszczę, ale tak przyjaźnie ;)
    > Możesz coś więcej opowiedzieć o samej eksploatacji, śmiganiu po mieście i
    > oczywiście wypadach w trasy? Chyba, że znajdę to wszystko na podesłanej
    > www, to już nie przynudzam... ;) Dzięki!

    Na razie wymienilem olej w silniku, lancuch i zebatki bo juz wystukane byly.
    Smiga sie moim zdaniem fajnie - do 110 sie rozpedza szybko i bez problemow,
    potem wymagana cierpliwosc :-) Motor jest zwinny, do miasta idealny. Dluzsze
    trasy - planuje wypad nad morze, wiec myse, ze sie da. Na razie z dziewczyna
    smigamy po kilkaset km i jest ok (pomimo glosow na tej grupie, ze na 250 nie
    da sie jezdzic). Co moge powiedziec - polecam :-) A na stronce dowiedz sie
    duzo wiecej.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 43. Data: 2009-06-28 21:14:39
    Od: n...@s...com

    On Sun, 28 Jun 2009 22:57:00 +0200, falco <m...@w...pl> wrote:

    >znaczy się... kobieta...? ;)

    Jak widze tempo w jakim zjada dowolna rybe to raczej Wydra
    przemieniona wef kobiete ;)

    >hehehe, aż tak źle...? Muszę to szybko sprawdzić, może wtedy ostatecznie
    >zmienię "listę poszukiwawczą" ;)

    Mnie sie osobiscie nie podoba, to takie niedorobione cos co nawet
    ciezko softczoperem nazwac.
    Ale to Ty masz nim jezdzic, wiec jak Ci sie podoba to olej opinie
    innych i kup. One sa trwale i tanie :)

    >a tego nie rozumiem...?

    Ale czego ? Ludzie jezdza za 125 na koniec swiata, a Ty sie
    zastanawiasz czy od czasu do czasu bedziesz mogl zrobic gienkiem
    kilkaset km.
    Estrelka mozna w 1 dzien zrobic 750km, sprawdzilem. Zmeczony bylem
    cholernie, ale motocykl moglbym przekazac komus wypoczetemu i by
    pojechal dalej.
    Jesli gienek czy co tam kupisz bedzie sprawne to ograniczeniem bedzie
    Twoja wytrzymalosc.
    Oczywiscie mocniejszym sprzetem, z owiewkami, jestes w stanie ta sama
    trase pokonac szybciej i mniejszym wysilkiem.

    pozdr
    newrom

  • 44. Data: 2009-06-28 21:27:17
    Od: falco <m...@w...pl>

    n...@s...com pisze:

    > Jak widze tempo w jakim zjada dowolna rybe to raczej Wydra
    > przemieniona wef kobiete ;)
    hehehe... o dalsze szczegóły aż boję się zapytać, więc lepiej tego
    tematu nie ciągnąć... ;)

    > Ale to Ty masz nim jezdzic, wiec jak Ci sie podoba to olej opinie
    > innych i kup. One sa trwale i tanie :)

    Dokładnie, ale choć często, gęsto robię i idę pod prąd, to jednak lubię
    posłuchać, popytać ludzi, którzy wiedzą więcej ode mnie. ;)

    > Ale czego ? Ludzie jezdza za 125 na koniec swiata, a Ty sie
    > zastanawiasz czy od czasu do czasu bedziesz mogl zrobic gienkiem
    > kilkaset km.

    Nie, nie zrozumieliśmy się, ja nie zrozumiałem Twojego stwierdzenia, ale
    teraz już wszystko wiem, bo zrozumiałem... ;)

    > Jesli gienek czy co tam kupisz bedzie sprawne to ograniczeniem bedzie
    > Twoja wytrzymalosc.

    hehehe jak na razie, to niemal po każdej przejażdżce wracam z ciężkimi
    nogami, ale to chyba wciąż jest uczucie chłonienia całym ciałem każdego
    nowego kilometra pokonanego dzielną babcią rodem z Czechosłowacji. ;)

    > Oczywiscie mocniejszym sprzetem, z owiewkami, jestes w stanie ta sama
    > trase pokonac szybciej i mniejszym wysilkiem.

    Dokładnie, tak jak podróżowanie... Garbusami, do których jedni nawet nie
    chcą wsiąść a ja z kuuupą ludzi pokonujemy rocznie tysiące kilometrów
    (garbiąc się na trasie cały rok) ;)

    Najważniejsze abym trafił na zdrowy egzemplarz a tego się boję
    najbardziej...

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 45. Data: 2009-06-28 21:43:42
    Od: zbyhoo <z...@w...pl>

    On 28 Cze, 22:46, falco <m...@w...pl> wrote:

    > Dokładnie podobne prędkości się mi podobają najbardziej... ;)
    > Może ja dziwny jestem, nie nowoczesny, nie podążam za resztą, ale nie
    > kręci mnie ogromna szybkość na motocyklu czy ryk lecącej szlifierki.
    > Za to ogromną przyjemność sprawia mi nieśpieszne pomykanie, choć nie
    > ukrywam, że dobrze jest mieć świadomość, że gdy potrzeba awaryjnie
    > odkręcić, to będzie reakcja w kołach a nie tylko końcowym spalaniu... ;)

    Słuszna pojemność i niespieszne pomykanie absolutnie się nie
    wykluczają. Jeżdże litrem dwieście i niezmiernie rzadko przekraczam
    110. Zapas momentu obr. daje niezwykły komfort psychiczny podczas
    wyprzedzania ciężarówek, traktorów, jak rowniez dzwigania pasazerki i
    kufrow. Obładowana 250ka (wszak dłuższych wojaży nie wykluczasz) przy
    wyprzedzaniu zaoferuje Ci co najwyżej zapas czasu na odmówienie dwóch
    cząstek różańca. Niestety biorac pod uwage ilosc ciezarowek na
    glownych drogach wyprzedzanie jest czynnoscia rownie czesta jak
    spogladanie w lusterka. Virago 250 pali 3/100, Bandit 1200 5,5/100.
    Dla mnie niewielkie zuzycie paliwa małych motocykli to żaden argument.
    Przeliczając moc i szeroko pojety komfort jazdy powinny spalać jeden
    litr na sto km :-o
    ______
    zbyhoo
    GSF 1200S K1
    Olkusz/Dabrowa Gornicza

  • 46. Data: 2009-06-29 07:13:56
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Magic" <m...@w...pl> wrote in message
    Kuczu pisze:

    > Za malo jesli chcesz sie na codzien bezproblemowo poruszac z predkosciami
    > w okolicach dopuszczalnych przez prawo i miec maly zapas na wyprzedzanie.
    > Skoro nie stac Cie na Estrelle to jedynym, naprawde klasycznym motocyklem
    > dajacym frajde z jazdy i nie bedacym jednoczesnie strasznym obciazeniem
    > finansowym jest Yamaha SR500.

    Albo Honda XBR 500

    **********

    Tak jak Kuczu napisal, potwierdze: ogladalem obydwa na zywo. Fuj, oczywiscie
    w porownaniu z SR500. *onda fajna jest ale pare porazek zaliczyla. Naprawde
    Macku.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660
    weFAQ&v=qvj

  • 47. Data: 2009-06-29 10:08:59
    Od: "kucik" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli 250 ma się nie sprawdzić na trasie kilkuset km, ma być tylko
    > ekonomiczna, ale problematyczna (za lekka, za wolna?), to ja nie będę się
    > upierał, dlatego pytam, pytam, pytam... ;)
    > Jeśli jednak może być kompromisem miasto/wypady ze świadomością, że nie
    > zawsze da się wyprzedzić czy czasem zredukować, to poważnie o tym myślę.

    W latach 80-tych moj wujek byl w grecji na simsonie :), ale to juz zupelnie
    inne pojecie turystyki/desperacji/cierpliwosci/szalenstwa (niepotrzebne
    skreslic).

    Jesli chcesz miec motocykl dla wygladu kup nawet to Virago 250. Pojezdzisz
    max sezon i sprzedasz z ulga i zloscia na siebie ze nie kupiles motocykla a
    prawie motorower z silnikiem 250 i chromowanymi srubkami
    Jesli chcesz miec motocykl do jazdy na poczatek, nie za mocny i w niskim
    budzecie to kup NTV, ewentualnie jakiegos GS, XJ itp. Beda wiernie sluzyc, a
    z pewnoscia dadza ci radosc z jazdy.

    Kucik
    FJ1200

  • 48. Data: 2009-06-29 17:10:11
    Od: Magic <m...@w...pl>

    **********

    > Tak jak Kuczu napisal, potwierdze: ogladalem obydwa na zywo. Fuj,
    > oczywiscie w porownaniu z SR500. *onda fajna jest ale pare porazek
    > zaliczyla. Naprawde Macku.

    Seeerio ? A może koledze jednak bardziej się spodoba ? DGCC

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 49. Data: 2009-06-29 17:20:46
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    **********

    > Seeerio ? A może koledze jednak bardziej się spodoba ? DGCC

    http://www.dgcc.co.uk/
    Nowe hobby? Seerioo? ;)

    PeeS Napis *unda to nie wszystko.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki
    znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona

  • 50. Data: 2009-06-29 17:26:16
    Od: falco <m...@w...pl>

    Magic pisze:

    > A może koledze jednak bardziej się spodoba ? DGCC

    Dementuję dementi coś tam, coś tam... ;) O gustach owszem się nie
    dyskutuje, ale "...są granice, których przekroczyć nie wolno..." ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V