eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPowietrze zasysane do silnika bokiemRe: Powietrze zasysane do silnika bokiem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!news.eternal-september
    .org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Powietrze zasysane do silnika bokiem
    Date: Mon, 24 Jul 2017 16:59:09 -0500
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 2
    Message-ID: <ol5qbl$i1b$1@dont-email.me>
    References: <ol54u9$9hg$1@dont-email.me>
    <b...@g...com>
    <ol5kil$vhb$2@dont-email.me>
    <0...@g...com>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 24 Jul 2017 21:55:01 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="0f3cff513cf95d81ac06259faf4473f5";
    logging-data="18475";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX18POUea1VQxf1ECNStX4LeU"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <0...@g...com>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    Cancel-Lock: sha1:uz8k70FOOi9r/wUqOmdTmq7ONIE=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2611167
    [ ukryj nagłówki ]

    "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> wrote in message
    news:088a3344-0e94-4104-a61d-66e1516d8fe3@googlegrou
    ps.com...
    > Jak nieszczelnosc przed jakimis elementami pomiarowymi czy regulacyjnymi
    > to zadne. Jak za to kluczowe dla dzialania silnika.

    Zacytuję Ci fragment, którego wcześniej nie doczytałeś:

    Odkryłem że jeździłem z poluzowaną obręczą mocującą gumową rurę
    łącząca kolektor ssący silnika z obudową filtra powietrza,
    w której wylocie jest zainstalowany czujnik MAF (lub MAP?).

    Nie tylko obręcz była odkręcona to gumowa rura była zsunięta częściowo
    z obudowy filtra i od góry była kilkumilimetrowa szczelina którą silnik
    zasysał sobie powietrze "na skróty", bez rejestracji tego faktu przez
    komputer pokładowy: tylko część powietrza przechodziła przez układ
    pomiarowy.

    Czy tym odkryciem można wytłumaczyć często obserwowaną w tym pasku nierówną
    pracę silnika i spore spalanie zarówno w mieście i na trasie? Ta gumowa
    rura pewnie czasem otwierała tą szczelinę bardziej, czasem mniej powodując
    czasem większe czasem mniejsze błędy pomiaru przepływu powietrza i stąd
    błędnie obliczone dawkowanie paliwa do wtryskiwaczy...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: