-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!news.eternal-september
.org!.POSTED!not-for-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Powietrze zasysane do silnika bokiem
Date: Mon, 24 Jul 2017 16:59:09 -0500
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 2
Message-ID: <ol5qbl$i1b$1@dont-email.me>
References: <ol54u9$9hg$1@dont-email.me>
<b...@g...com>
<ol5kil$vhb$2@dont-email.me>
<0...@g...com>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Mon, 24 Jul 2017 21:55:01 -0000 (UTC)
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="0f3cff513cf95d81ac06259faf4473f5";
logging-data="18475";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX18POUea1VQxf1ECNStX4LeU"
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
In-Reply-To: <0...@g...com>
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
Importance: Normal
Cancel-Lock: sha1:uz8k70FOOi9r/wUqOmdTmq7ONIE=
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2611167
[ ukryj nagłówki ]"Zenek Kapelinder" <4...@g...com> wrote in message
news:088a3344-0e94-4104-a61d-66e1516d8fe3@googlegrou
ps.com...
> Jak nieszczelnosc przed jakimis elementami pomiarowymi czy regulacyjnymi
> to zadne. Jak za to kluczowe dla dzialania silnika.
Zacytuję Ci fragment, którego wcześniej nie doczytałeś:
Odkryłem że jeździłem z poluzowaną obręczą mocującą gumową rurę
łącząca kolektor ssący silnika z obudową filtra powietrza,
w której wylocie jest zainstalowany czujnik MAF (lub MAP?).
Nie tylko obręcz była odkręcona to gumowa rura była zsunięta częściowo
z obudowy filtra i od góry była kilkumilimetrowa szczelina którą silnik
zasysał sobie powietrze "na skróty", bez rejestracji tego faktu przez
komputer pokładowy: tylko część powietrza przechodziła przez układ
pomiarowy.
Czy tym odkryciem można wytłumaczyć często obserwowaną w tym pasku nierówną
pracę silnika i spore spalanie zarówno w mieście i na trasie? Ta gumowa
rura pewnie czasem otwierała tą szczelinę bardziej, czasem mniej powodując
czasem większe czasem mniejsze błędy pomiaru przepływu powietrza i stąd
błędnie obliczone dawkowanie paliwa do wtryskiwaczy...
Następne wpisy z tego wątku
- 25.07.17 00:41 LEPEK
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
Najnowsze wątki
- 2025-01-06 Jeździ, skręca, hamuje
- 2025-01-06 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-06 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-06 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-06 Zielona GĂłra => Konsultant WdroĹźeniowy Comarch XL/Optima (KsiÄgowoĹ
- 2025-01-06 Popr. 14. Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- 2025-01-06 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-06 Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- 2025-01-06 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-06 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-06 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-06 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-06 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-06 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-06 śnieg