  • Data: 2003-12-18 10:52:41
    Temat: Re: Powiedzcie cos o provider 2A
    Od: "Darek/Ethan" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chcialbym zalozyc sobie stale lacze w warszawie na sadybie i zobaczylem
    oferte
    > firmy 2A, czy ktos slyszal cos o tej firmie???Jakie ma lacza??

    Maja sieci osiedlowe Mokotowie (sam mam niestety), Sadybie, Ursynowie (KEN)
    itp.
    Jakosc lacza pozostawia troche do zyczenia, Jak ktos napisal spisuja adres
    MAC karty, tak ze przy zmianie komputera musisz czekac przynajmnije 24h na
    zmiane.
    Wszyscy pracuja na jedym IP (chyba na dzielnice ale nie dam glowy). Biuro
    miesci sie w piwnicy na Pieknej. Poza tym maja straszny balagan w papierach
    i czasami sami nie wiedza ktora fakture zaplaciles a ktora nie...
    Wiecej nic juz nie napisze.
    Poza tym zmiana na adres zewnetrzny IP. kosztuje dodatkowo 50 zl
    miesiecznie, do tego 122 zl oplaty abonamentowej. Cos drogo, prawda?

    Darek