  • 1. Data: 2014-05-08 22:08:32
    Temat: Powiadamianie o rozmówcy Caller Name Talker
    Od: Kamikazee <n...@n...pl>

    Poszukuję programu, który będzie mi mówił kto do mnie dzwoni. Znalazłem
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.pa
    .caller ale nie zawsze
    odczytuje mi kto dzwoni.
    Możecie polecić mi jakiś w pełni działający program na Androida CM 9 Xperia J.

  • 2. Data: 2014-05-08 22:11:08
    Temat: Re: Powiadamianie o rozmówcy Caller Name Talker
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-05-08 22:08, Kamikazee wrote:
> [...]
    .caller ale nie
    > zawsze odczytuje mi kto dzwoni.
    > Możecie polecić mi jakiś w pełni działający program na Androida CM 9

    od paru lat uzywam tego
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.pw
    nwithyourphone.voicecallerid

    nie mam zastrzezen.
    Dod. jako polska synteze mowy - Ivona

  • 3. Data: 2014-05-09 13:46:56
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Kamikazee wydumał(a) w news:lkgo7e$o9f$1@node1.news.atman.pl :
> [...]
    .caller ale nie
    > zawsze odczytuje mi kto dzwoni.
    > Możecie polecić mi jakiś w pełni działający program na Androida CM 9

    Polecam słuchawkę Plantronics Voyager Legend. Działa z kazdym systemem i
    telefonem z BT. Ma wbudowany syntezer mowy i obsluguje komendy dźwiękowe.
    Dobre to jest, bo nie potrzebuję w ogóle wyciagac telefonu z kieszeni.
    Jedyna wada, to czyta "po angielsku" a oprogramowania dla Polaków nie
    zrobili :/ Czyli jak masz jakies polskie znaki typu ś,ć,ź w nazwach, to
    raczej nie zrozumiesz. Mam nadzieję że kiedyś"dorobią" język polski, bo jest
    już kilka, nawet rosyjski :D
    --
    Michael________(TM)

  • 4. Data: 2014-05-09 13:51:28
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 08 May 2014 22:08:32 +0200, Kamikazee <n...@n...pl> wrote:

> [...]
    >odczytuje mi kto dzwoni.
    >Możecie polecić mi jakiś w pełni działający program na Androida CM 9 Xperia J.

    Używam programu Announcify i do tego instalujesz sobie ivonę, trzeba
    sobie to skonfigurować ale nie jest to skomplikowane zbytnio.