  • Data: 2022-12-09 10:43:41
    Temat: Re: Powerbank vs akumulator motocyklowy
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Marcin Debowski napisał:

    > Te kompozyty czy maty to po prostu bardziej wyszukane/nowoczesne
    > separatory, umozliwiające uzycie większej ilości cieńszych elektrod.

    O tym własnie było w przestrodze taksówkarza.

    > Nagłe zepsucie jest jednak trochę problematyczne. Dobrze by było, żeby
    > nie sprowadzało się do pojedyńczego zdarzenia.

    Nagłość jest pojęciem względnym. Dla mnie tym "pojedynczym zdarzeniem"
    jest poranne nieodpalenie. Ono uruchamia sekwencję zdarzeń, kończących
    się nowym akumulatorem pod maską. W razie czego wiem, że mam w rezerwie
    jakiś tydzień czasu. Może nawet trochę więcej, ale raczej nie pół roku.
    Podejrzewam, że o bliskim końcu akumulatora mógłby ostrzegać komputer
    pokładowy. Przy przeglądach też zdaje się potrafią zmierzyć i przewidzieć.

    --
    Jarek