  • Data: 2022-12-09 16:25:02
    Temat: Re: Powerbank vs akumulator motocyklowy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 08 Dec 2022 23:55:56 GMT, Marcin Debowski wrote:
> [...]
    3.%20Kompozytowy%20akumulator%20kwasowy%20KLAB.pdf

    > Coś prostszego. W bezobsługowych są zasadniczo 2 typy: żelowe i z matami
    > absorbcyjnymi. O te drugie mi bardziej chodzi.

    Bezobslugowe sa tez samochodowe, zwykle starego typu.
    I teraz jakas nowa moda - EFB. O co chodzi - nie wiadomo.

    A o VRLA to sie niedawno pytalem.
    Teoria glosi, ze VRLA sie nie przeladowuje, bo jak wzrosnie cisnienie
    to cos sie dzieje, ze wodor i tlen rekombinują.
    Nie bardzo wierze w wysokie cisnienie, wiec i nie wierze w te
    rekombinacje ... moze AGM cos tu pomaga?
    Bo tak niby piszą VRLA, ale za chwile dodają AGM ...

    J.