  • 161. Data: 2012-11-24 13:02:41
    Temat: Re: Potyczki
    Od: Roman W <r...@g...com>

    W dniu sobota, 24 listopada 2012 09:22:15 UTC użytkownik Marek Borowski napisał:

    > Nienarzucony ubior swiadczy o charakterze i predyspozycjach danej osoby
    > do pracy. Jak programista przychodzi sam z siebie do pracy w marynarce
    > to wiadomo iz pracuje wylacznie dla kasy

    ... czyli ma normalna hierarchie wartosci. Dla idei to pracuje w domu nad wlasnymi
    projektami.

    RW

  • 162. Data: 2012-11-24 13:04:55
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2012-11-24 12:54, PK pisze:
    > On 2012-11-24, bartekltg <b...@g...com> wrote:

    > W każdym razie nie istnieje żadna "sztuczka" pozwalająca w magiczny
    > sposób wyciągnąć modę (choć można próbować coś wymyśleć w przypadku
    > momentów).

    Nie, nie takie sztuczki;)

    Chodziło mi o badanie statystyk pozycyjnych na podzbiorach
    i wysyłanie 'w górę' góry listy. Niestety, kontrprzykład
    na takie pomysły jest prosty - dominantą jest obiekt, który
    występuje raz w każdym z przedziałów;)

    Mi się moje sortowanie mergem po dysku podoba,
    w końcu tylko log(n) ~ kilka więcej operacju dyskowych
    niż jest potrzebnych, by w ogole odczytać dane.

    pzdr
    bartekltg

  • 163. Data: 2012-11-24 13:08:04
    Od: Roman W <r...@g...com>

    W dniu sobota, 24 listopada 2012 11:15:48 UTC użytkownik e...@g...com
    napisał:
    > Zwracam uwage na czlowieka, stroj to element. Taki gajerek bardzo
    > rozpraszalby moja uwage.

    Wlasnie po to ludzie wymyslili "dress code" na rozmowy o prace, zeby
    wyeliminowac stroj jako czynnik identyfikujacy kandydata. Wbijasz ludzi
    w biznesowe mundurki i ich wyglad przestaje zwracac uwage, liczy sie to co
    maja w glowie.

    > Jakby student na taki pomysl wpadl zeby miec taki malowniczy garniak,
    > to bym jedynie stwierdzil, ze potrzebowac bedzie troche czasu
    > (na polroczny testdrive przy niewielkim wynagrodzeniu ;)

    No to ja nie wiem co miales na mysli, jakies seledynowe garniturki z
    kanarkowymi krawatami (jak w powiesciach P.K. Dicka :D)? To faktycznie moze
    bardziej przeszkadzac niz pomagac. Ja mialem na mysli cos takiego:

    http://www.marksandspencer.com/Performance-Suits-Sui
    ts-Mens/b/184189031

    Maja jeszcze tansze za ?99. To w odpowiedzi na zarzut slawka, ze dress code
    to bariera filtrujaca biednych. W ogole pomysl, ze w City sie unika zatrudniania
    ludzi biednych, to absurd. Biedny, zdolny koles z ambicjami to idealny kandydat
    na tradera, bo bedzie mial ambicje i nie jest rozkapryszony

    http://nymag.com/nymetro/news/people/n_7912/index1.h
    tml

    "They even have an acronym: PSDs -- poor, smart, and a deep desire to be rich."

    RW

  • 164. Data: 2012-11-24 13:09:55
    Od: Roman W <r...@g...com>

    W dniu sobota, 24 listopada 2012 11:18:45 UTC użytkownik e...@g...com
    napisał:
    > Musialbym bardzo chciec. W przeciwnym wypadku pytanie jest takie:
    > dlaczego witaja mnie taka pinda? Za co? I jeszcze ona o wszystkim
    > decyduje w moim przypadku? No to super, dalej moze byc tylko gorzej.

    Jezeli pierwsza rozmowa jest z HR, to albo oni juz zdecydowali ze Ciebie chca
    zatrudnic (desperacja? masz nieziemska reputacje?), albo maja zle zorganizowana
    selekcje kandydatow.

    RW

  • 165. Data: 2012-11-24 13:09:56
    Od: e...@g...com

    W dniu sobota, 24 listopada 2012 07:02:41 UTC-5 użytkownik Roman W napisał:

    > ... czyli ma normalna hierarchie wartosci. Dla idei to pracuje w domu nad wlasnymi
    > projektami.

    Heh, jest jeszcze taka mozliwosc, ze nie pracuje dla kasy bo jest szpiegiem
    przemyslowym, zlodziejem lub mafiosem udajacym szarego czlowieka. Widac
    niektorzy lubia w pracy ostra jazde, wtedy jak ktos pracuje dla pensji
    to jest jakis dziwny.

    --
    Edek

  • 166. Data: 2012-11-24 13:11:04
    Od: Roman W <r...@g...com>

    W dniu sobota, 24 listopada 2012 12:09:56 UTC użytkownik e...@g...com
    napisał:
> [...]
    > przemyslowym, zlodziejem lub mafiosem udajacym szarego czlowieka. Widac
    > niektorzy lubia w pracy ostra jazde, wtedy jak ktos pracuje dla pensji

    Albo ma juz tyle kasy, ze nie wie co z nia zrobic, i jak Jobs pracuje za pensje
    $1 rocznie :)

    RW

  • 167. Data: 2012-11-24 13:11:17
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 24.11.2012 12:28, e...@g...com wrote:
    > Tak po zastanowieniu nad soba stwierdzam, ze w ubiorze tych gosci
    > najbardziej mi sie rzucaja w oczy spodnie.

    A bo to jest cały zestaw "przecież ubrałem się w stylu formalnym":
    - t-shirt
    - marynarka
    - krawat
    - jeansy, koniecznie poprzecierane

    Michoo

  • 168. Data: 2012-11-24 13:14:14
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 24.11.2012 12:16, PK wrote:

    > Mówiąc inaczej. Zaproponowany problem jest de facto równoważny
    > posortowaniu zbioru wejściowego.

    Tak, ale nie chciałem tego nazywać wprost - liczyłem, że slawek coś
    powie (bo obstawiam, że nie znał rozwiązania).

    Michoo

  • 169. Data: 2012-11-24 13:16:47
    Od: e...@g...com

    W dniu sobota, 24 listopada 2012 07:11:35 UTC-5 użytkownik Michoo napisał:

    > A bo to jest cały zestaw "przecież ubrałem się w stylu formalnym":

    > - t-shirt
    > - marynarka
    > - krawat
    > - jeansy, koniecznie poprzecierane

    T-shirt + krawat to tez niezle, ale podejrzewasz klase spoleczna
    callcenterowcow o jeansy w pracy? Nie pasowalbys tam, to jest
    praca _w biurowcu_.

    --
    Edek

  • 170. Data: 2012-11-24 13:18:09
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2012-11-24 13:14, Michoo pisze:

    > Tak, ale nie chciałem tego nazywać wprost - liczyłem, że slawek coś
    > powie (bo obstawiam, że nie znał rozwiązania).

    Ojtam, od miesiąca siedzi nad tym w robocie, niech ma.

    pzdr
    bartekltg