  • Data: 2012-11-24 01:08:01
    Temat: Re: Potyczki
    Od: PK <P...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-11-24, Michoo <m...@v...pl> wrote:
    > Skoro zaproponowali mi tę pracę (czemu się nie zdecydowałem -
    > nieistotne) to widać nie przeszkadzało.

    No i to jest jakiś konkret.
    Zresztą napisałem, że w pewnej dużej koreańskiej firmie na S jest to
    norma, więc zaskoczony nie jestem.

    > Ale to jest oczywiste, że inaczej się ubierasz na co dzień a inaczej na
    > spotkanie z szefem czy klientem.

    Nie wydaje mi się, żeby "spotkanie z szefem" było jakoś wcześniej
    zapowiadane. Ja ze swoim szefem współpracuję codziennie, prawie
    non stop (a jestem najmłodszy w zespole). Szef do nas łazi, pyta,
    pogania, radzi. Nie po to jest szefem, żeby się ze swoją wiedzą
    zamknąć. Jeśli Ty swojego szefa widujesz tak rzadko, że masz
    możliwość odpowiednio się ubrać, to... trochę zazdroszczę komfortu
    odzieżowego, ale bardzo współczuję pracy :).

    pozdrawiam,
    PK