  • Data: 2012-11-23 19:46:17
    Temat: Re: Potyczki
    Od: PK <P...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-11-22, slawek <h...@s...pl> wrote:
    > Użytkownik "PK" napisał w wiadomości grup
    ..

    > IMHO nie ma takiego warunku - tj. każdy może - nie trzeba być "uznanym
    > autorytetem w dziedzinie" itp.

    Słowo "zazwyczaj" wskazuje na wniosek statystyczny, a nie jakikolwiek
    warunek deterministyczny.

    > Zaprzeczysz? Napiszesz że "Wikipedia uber Alles"?!

    Tego nawet nie skomentuję.

    > Bo reprezentujesz próżniacze podejście do tzw. rzeczywistości: robić tylko
    > to co ciekawe, praca to takie coś co zaspokajać ma ciekawość, a jesteśmy
    > tacy wspaniali że nam się należy. Mamy i dobrze zarabiać - i jednocześnie
    > zaspakajać swoją ciekawość - a ogólnie to nie przepracowywać się. Nic tylko
    > dodać: "lubię to".

    Pomijając, że to co napisałeś jest bzdurą, to mam dla Ciebie ciekawą
    obserwację. Z nas dwóch to ja mam normalną pracę, tzn. generuję jakiś
    produkt, a w efekcie PKB, czyli realne podatki. Z tych podatków
    fundowany jest Twój etat i Twoje badania (miejmy nadzieję: sensowne).

    Jeśli zarzucasz mi "próżniacze podejście" oraz twierdzisz, że robię
    tylko to, co mnie ciekawi i się nie przepracowuję, to może raczyłbyś
    od razu w kilku zdaniach określić, co skłoniło Cię do wybrania kariery
    naukowej oraz czy uważasz tę pracę za jakoś szczególnie męczącą.

    Lub po prostu zastanów się, czy naprawdę chcesz brnąć w tym kierunku,
    bo mam wrażenie, że nie doceniłeś dyskutanta i nie przemyślałeś
    komentowanej właśnie wypowiedzi. Ja też mogę przejść na argumenty
    "osobiste", jeśli bardzo tego pragniesz.

    > Zdecyduj się: wątpliwy - czy silny?! LOL

    Otwórz książkę do RP i dowiedz się co oznacza korelacja.

    Aha. "LOL"

    pozdrawiam,
    PK