    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Potrzeby fizjologiczne w trasie
    Date: Sun, 10 Aug 2014 12:12:56 +0200

    On 2014-08-10 11:59, Budzik wrote:
    > Proponujesz toalete publiczna co 5 km? Na kazdej drodze?

    Sugerujesz że na drogach ekspresowych siku chce się znacznie żadziej niż
    na autostradach? Bo jak inaczej wytłumaczyć wystepowanie MOPow na A i
    nie występowanie na E i zwykłych drogach? Może potrzeba siku zależy od
    prędkości dopuszczalnej? Pozom logiki były tutaj na poziomie sejmowym.

    > Powodem jest głupota, chamstwo.
    > A takie usprawiedliwianie jak Twoje powoduje, ze nastepnym razem gośc zorbi
    > to samo.

    Jesli w koło niego reszta nie będzie srała po krzakach to tego nie
    zrobi. Bedzie mu wstyd. Podobnie jak teraz mu było by wstyd nasrać w
    sklepie. Przesuń granice to przypadki ekstremów też się przesuną.

    > Jak zwykle jestem wyjątkiem bo praktycznie nie miewam z tym problemu.
    > Toalet na trasie pełno wystarczy tylko chcieć.

    Na A owszem są. Na pozostałych trasach pozostają "parkingi leśne" ktore
    - gues what - czasem mają wiatę. I teraz jest dylemat: gdzie srać?
    Odpowiedź wydaje się oczywista. Przeciez te wiaty nie slużą do robienia
    grilla, prawda?

    > A w sikaniu w lesie nie widze nic złego. Na przystanku to zupełnie co
    > innego...

    Nie widzisz bo jesteś wychowany brakiem toalet publicznych. Podobnie jak
    reszta społeczeństwa w PL i nie tylko.

    PS. Ludzie jedzą jagody koło tych parkingów. Czasem myslę czy aby na
    pewno potrafią wiązać fakty.