  • 11. Data: 2011-09-09 16:21:17
    Temat: Re: Potrzebuje wyjasnienia co do tej platformy Intela pod I7 i socket ?
    Od: "John Doe" <j...@u...com>

    Uzytkownik "Doxent" <d...@g...pl> napisal w wiadomosci
    news:j458ol$oiq$1@inews.gazeta.pl...

    > AM3+

    Jesli chcesz zaoszczedzic na ogrzewaniu w domu

  • 12. Data: 2011-09-10 13:40:13
    Od: "T.V." <s...@z...pl>

    Dnia Fri, 9 Sep 2011 18:21:17 +0200, John Doe napisał(a):

    > Uzytkownik "Doxent" <d...@g...pl> napisal w wiadomosci

    > Jesli chcesz zaoszczedzic na ogrzewaniu w domu

    Dodam, iz szukam platformy oszczednej :-)

    T.V.

  • 13. Data: 2011-09-10 14:36:18
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "T.V." <s...@z...pl> wrote in message
    > 2011 bedzie kosztowal 999$ jak wszystkie nowe CPU Intela - mam zamiar
    > zlozyc PC na RAID0 + 1HDD na wazne dokumenty, 16GBRAM, grafika a'la 1GB
    > DDR5 - zostaje tylko platforma i CPU...

    na system wez sobie ssd, w zaleznosci od kasy bierz cos na 1155,
    np popularnego p8z68-v pro i wsadz w to procka na jakiego cie stac

    > Nie chce sie zapedzic w kozi rog, a zostawic sobie mozliwosc wlozenia
    > wyzszego CPU (szybszy, mniej pradozerny) za kilka latek...

    to sie praktycznie nigdy nie sprawdza bo za kilka latek bedzie inna platforma,
    co z tego ze bedziesz mogl zrobic upgrade procka w zakresie tego co teraz
    kupisz (zalozmy ze wsadzisz cos o 50% szybszego, niezbyt tanio i o ile
    znajdziesz, bo na tyle mozna liczyc w obrebie platformy) jak na rynku za
    tych kilka latek beda procesory szybsze o kilkaset %

    np. zaczynasz od i3-2100 za ~400 pln, max wlozysz tam 2600k za ~1100 pln
    skok wydajnosci z 3800 na 9900 punktow w passmarku

    i3-2100 sprzedasz za 3 lata za jakies grosze, a 2600k jako najszybszy procesor
    na dana platforme specjanie nie stanieje

  • 14. Data: 2011-09-10 21:39:42
    Od: "T.V." <s...@z...pl>

    Dnia Sat, 10 Sep 2011 15:36:18 +0100, m4rkiz napisał(a):

> [...]
    >
    > i3-2100 sprzedasz za 3 lata za jakies grosze, a 2600k jako najszybszy procesor
    > na dana platforme specjanie nie stanieje

    Dzieki za info - chyba bede sie trzymal Twojej podpowiedzi, bo nie
    ukrywajac - jest tez ona najblizsza drogi, ktora pocichutku obralem piszac
    jednoczesnie posty na grupe :)

    Mam tylko pytanie:
    Widze, ze podana przez Ciebie plyta posiada zintegrowana k. graficzne :-/
    Wolal bym jednak kupic oddzielna - no chyba, ze jest to jakis CUD :-)
    Orientujesz sie moze z jakim modelem jest ona porownywalna? Moze jakies
    testy obily sie komus o uszy?

    T.V.

  • 15. Data: 2011-09-10 22:58:37
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "T.V." <s...@z...pl> wrote in message
> [...]
    > Wolal bym jednak kupic oddzielna - no chyba, ze jest to jakis CUD :-)
    > Orientujesz sie moze z jakim modelem jest ona porownywalna? Moze jakies

    nie ma, to tylko wyjscia ktore wykorzystuje ewentualna grafika zintegrowana
    w procesorze

    plyta jest przykladowa, jeden z popularniejszych (o ile nie najpopularniejszy)
    modeli asusa na 1155, posiadam, chwale wszystko poza mala iloscia linii
    pcie, ale to raczej nie do przeskoczenia - kwestia obecnie dostepnych chipsetow

  • 16. Data: 2011-09-11 00:17:34
    Od: "T.V." <s...@z...pl>

    Dnia Sat, 10 Sep 2011 23:58:37 +0100, m4rkiz napisał(a):

> [...]
    > pcie, ale to raczej nie do przeskoczenia - kwestia obecnie dostepnych chipsetow

    Szukam w googlu i nie widze (moze dlatego, ze ledwo siedze juz przy PC i
    czas spac :p)
    Czy sloty na RAm maja 2x Dual czy moze triple?
    Jak pisalem - chce zaladowac 16GB RAM i wykozystac to na maxa czyli 4x4GB.

    T.V.

  • 17. Data: 2011-09-11 12:09:48
    Od: "John Doe" <j...@u...com>

    Użytkownik "T.V." <s...@z...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wolal bym jednak kupic oddzielna - no chyba, ze jest to jakis CUD :-)
    > Orientujesz sie moze z jakim modelem jest ona porownywalna? Moze

    Ktoś zmusza do używania tejże? Przecież można zawsze dokupić zewnętrzną,
    a w BIOSie włączyć "magiczną" funkcję
    internal graphic disabled? ;)

  • 18. Data: 2011-09-11 13:22:14
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "T.V." <s...@z...pl> wrote in message
    > Czy sloty na RAm maja 2x Dual czy moze triple?

    dual, triple masz tylko w 1366, a konkretnie tylko w i7 serii 900

    > Jak pisalem - chce zaladowac 16GB RAM i wykozystac to na maxa czyli 4x4GB.

    natomiast 4x4GB oczywiscie dziala, sam tak mam

  • 19. Data: 2011-09-11 16:00:17
    Od: "T.V." <s...@z...pl>

    Dnia Sun, 11 Sep 2011 14:09:48 +0200, John Doe napisał(a):

    > Użytkownik "T.V." <s...@z...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ktoś zmusza do używania tejże? Przecież można zawsze dokupić zewnętrzną,
    > a w BIOSie włączyć "magiczną" funkcję
    > internal graphic disabled? ;)

    Ja nie o to pytam :)
    Wiem jak przelaczyc na karte zewnetrzna - pytalem czy ta karta jest cos
    warta ...
    Zreszta, nie ma co roztrzasac kwestii poniewaz odpowiedz juz dostalem.

    T.V.

  • 20. Data: 2011-09-12 10:25:04
    Od: "John Doe" <j...@u...com>

> [...]
    > cos
    > warta ...
    > Zreszta, nie ma co roztrzasac kwestii poniewaz odpowiedz juz dostalem.

    Odpowiedź brzmi: każda zintegrowana karta jest niewiele warta :)