  • 1. Data: 2011-09-06 13:25:59
    Temat: Potrzebuje wyjasnienia co do tej platformy Intela pod I7 i socket ?
    Od: "Roger(OS)" <s...@z...pl>

    Witam;
    Widze, ze Intel jednak zrezygnowal z rozwijania dotychczasowych socketow
    tj. 1156, 1366 wprowadza za to: LGA 2011

    Czy powie mi ktos co teraz ? W jaka platforme teraz/juz jeszcze inwestowac
    pod nowe pudlo?

  • 2. Data: 2011-09-06 13:55:03
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > Czy powie mi ktos co teraz ? W jaka platforme teraz/juz jeszcze inwestowac
    > pod nowe pudlo?

    AM3+

  • 3. Data: 2011-09-06 14:59:56
    Od: divek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-09-06 15:25, Roger(OS) pisze:

    > Czy powie mi ktos co teraz ? W jaka platforme teraz/juz jeszcze inwestowac
    > pod nowe pudlo?

    Kilka razy już zadawałem sobie to pytanie. Wybierałem X, po czym niemal
    zawsze po jakimś czasie miałem wątpliwości i sam w sumie nie wiem
    dlaczego :-)
    IMHO zainwestuj w to co Ci się podoba i na co możesz sobie pozwolić :-)

    --
    Pozdrowienia,
    divek

  • 4. Data: 2011-09-06 15:16:22
    Od: Rafał <r...@l...pl>

    On 2011-09-06 15:25, Roger(OS) wrote:
> [...]
    > tj. 1156, 1366 wprowadza za to: LGA 2011
    >
    > Czy powie mi ktos co teraz ? W jaka platforme teraz/juz jeszcze inwestowac

    Ok, to jak najbardziej pytanie na serio. Jeżeli mowa o inwestowaniu,
    mowa także o czasie zwrotu inwestycji i zyskach. Jakie więc są Twoje
    cele? Ew. też po prostu chcesz by Ci się wydawało że masz sprzęt cool
    bez specjalnego powodu i potrzeby.

  • 5. Data: 2011-09-06 16:28:45
    Od: divek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-09-06 17:16, Rafał pisze:

    > Jeżeli mowa o inwestowaniu, mowa także o czasie zwrotu inwestycji i zyskach.

    Celowo o tym nie wspominałem wyżej :-)
    Już od dłuższego czasu pojęcie "inwestycja" nijak ma się do rynku
    sprzętu klasy PC codziennego zastosowania.

    --
    Pozdrowienia,
    divek

  • 6. Data: 2011-09-06 18:14:28
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-09-06 18:28, divek wrote:

    > Celowo o tym nie wspominałem wyżej :-)
    > Już od dłuższego czasu pojęcie "inwestycja" nijak ma się do rynku
    > sprzętu klasy PC codziennego zastosowania.

    Zalezy do czego sie uzywa, w domu czesta pracuja freelancerzy

  • 7. Data: 2011-09-07 20:26:45
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    Roger(OS) wrote:
> [...]
    > tj. 1156, 1366 wprowadza za to: LGA 2011
    >
    > Czy powie mi ktos co teraz ? W jaka platforme teraz/juz jeszcze inwestowac

    ogolnodostepne 1155 z 2600K, lub czekanie na 2011

  • 8. Data: 2011-09-08 23:23:56
    Od: "T.V." <s...@z...pl>

    Dnia Tue, 06 Sep 2011 17:16:22 +0200, Rafał napisał(a):

> [...]
    > mowa także o czasie zwrotu inwestycji i zyskach. Jakie więc są Twoje
    > cele? Ew. też po prostu chcesz by Ci się wydawało że masz sprzęt cool

    Nie calkiem tak jak piszesz - Intel jak dla mnie zatrzylam produkcje
    platform przed "LGA2011" - chcialbym za 2-4lata zmienic CPU na
    szybszy/nowszy, moze grafike ale trzeba miec gdzie to wlozyc - o ile PCI-ex
    prawdopodobnie pozostanie przez kolejne 2-3lata, o tyle sockety 1156 i 1366
    i procki na nie beda dostepne moze "300"MHz szybsze z tym ze (i tu sie
    modle) proces produkcyjny sie zminiaturyzuje i bede mogl sobie pozwolic na
    CPU w 25nm - o taka inwestycje mi chodzi.

    T.V.

  • 9. Data: 2011-09-08 23:25:36
    Od: "T.V." <s...@z...pl>

    Dnia Tue, 06 Sep 2011 18:28:45 +0200, divek napisał(a):

    > Celowo o tym nie wspominałem wyżej :-)
    > Już od dłuższego czasu pojęcie "inwestycja" nijak ma się do rynku
    > sprzętu klasy PC codziennego zastosowania.

    Jejku to to ja wiem od 15lat - co kupie PC ro na drugi dzien wart jest
    300zl mniej - po roku 1000zl ... Mowie o inwestycji w przyszla technologie,
    ktora bede mogl sobie wsadzic w swoja skrzyneczke, a nie tylko w dup* :-)

    T.V.

  • 10. Data: 2011-09-08 23:28:53
    Od: "T.V." <s...@z...pl>

    Dnia Wed, 7 Sep 2011 21:26:45 +0100, m4rkiz napisał(a):

    > ogolnodostepne 1155 z 2600K, lub czekanie na 2011

    2011 bedzie kosztowal 999$ jak wszystkie nowe CPU Intela - mam zamiar
    zlozyc PC na RAID0 + 1HDD na wazne dokumenty, 16GBRAM, grafika a'la 1GB
    DDR5 - zostaje tylko platforma i CPU...
    Nie chce sie zapedzic w kozi rog, a zostawic sobie mozliwosc wlozenia
    wyzszego CPU (szybszy, mniej pradozerny) za kilka latek...

    T.V.