  • Data: 2015-09-23 22:14:30
    Temat: Re: Potrzebuję opinii osób pracujących
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.09.2015 o 14:36, Am.Cz pisze:
    > Potrzebuje respondentów do ankiety, która posłuży mi do dokończenia mojej pracy
    dyplomowej, a czasu mam niewiele. Jest niezwykle krótka i nie wymaga żadnej
    specjalistycznej wiedzy. Jedynym warunkiem jest bycie osobą pracującą. Zatem
    uprzejmie proszę o kliknięcie w link i poświęcenie dosłownie chwili na jej
    wypełnienie.

    > https://docs.google.com/forms/d/1677JxCKx3ydzVxapLZR
    xRLIHHdS8EwVeFobxQA5gRKA/viewform?usp=send_form

    > Mam nadzieję, że uczestnicy grupy wybaczą mi, że moja prośba odbiega od tematu
    elektroniki. Napisałam tutaj, ponieważ liczę, że w tym miejscu uda mi się pozyskać
    kilku respondentów płci męskiej, ponieważ do tej pory chętniej odpowiadały panie.
    Oczywiście zachęcam wszystkich do udziału w tym banalnie prostym badaniu. Będę
    również wdzięczna, jeżeli ktoś zechce udostępnić ankietę swoim znajomym, rodzinie lub
    kolegom z pracy.

    Chwila, to będzie praca na kierunku Grafika? Coś mi tu nie pasi, moja
    koleżanka-prawie-małżonka skończyła tenże kierunek i jakoś nie
    przypominam sobie żeby ona, lub ktokolwiek z jej grupy robił takie
    pierdoły, wszyscy robili konkretne "namacalne" rzeczy: grafiki, rzeźby,
    modele, formy przemysłowe, książki itp.

    Jakub Rakus