  • Data: 2015-09-23 22:28:14
    Temat: Re: [OT] Potrzebuję opinii osób pracujących
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-09-23 20:43, Am.Cz wrote:
    > Jednak, kiedy mowa jest o dyplomach o charakterze badawczym, uważam że są domeną
    studiów humanistycznych.

    Ankieta kierowana do programistow o tym jak postrzegają programistów
    (znaczna częśc tej grupy) jest raczej absurdalna. To definiuje
    jednoznacznie jakiej jakości wyniki uzyskasz. Nauka na tym nie zyska.
    Nikt na tym nie zyska, tylko bitów szkoda. Dlatego jestem za dawaniem
    dyplomów tylko za zdane egzaminy. Nie ma co badać jak nie ma probki
    statystycznie poprawnej.

    > Dla mnie wyniki, które otrzymuję, są niezwykle cenne.

    Pytanie czy sa cenne dla nauki i pchaja postęp?

    Raczej nie sa. Osoby z wykształceniem technicznym zazwyczaj są
    inteligentne, a więc i cholernie cyniczne. Będą wypełniać tą ankietę
    bzdurami tylko dlatego że sami sa programistami i mają ochotę komuś
    popsuć dobre samopoczucie, dla hecy, tym bardziej że pytania są
    prowokujące. Wyniki przynajmniej w połowie (wyssane z palca) nie beda
    miały żadnej wartości badawczej poza nastepnym mgr w tłumie innych mgr
    po ankietach przez co będzie można przeprowadzic ankietę ile mgr zdobyto
    na bezsensownych ankietach.

    Co ciekawe znaczna częsc społeczeństwa nie odróznia programisty od Kazia
    od instalowania Windowsa. Więc nie masz w ogóle grupy do badania ktora
    rozumie pytania poza wąską grupa cynicznych zrzęd bedących wlasnie
    programistami i z definicji fałszujących wyniki.

    Sorry że psuje wieczor. Ankiete wypełniłem uczciwie, ale z poczuciem
    ogromnego bezsensu potęgowanym przez poprzednie ankiety. A może dajmy
    mgr za friko każdemu kto potrafi pisać. O!