  • 21. Data: 2010-08-31 15:02:18
    Temat: Re: Potrzebny wygodny pojemnik na dysk 3,5"
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Lisciasty pisze:

    > No nareszcie ktoś kto podaje konkret a nie pisze o dupie Maryni :]
    > Myślałem o czymś takim, tylko bałem się że wsadzenie dysku w taką
    > piankę/gąbkę może spowodować jakieś uszkodzenia elektrostatyczne.
    >
    > Pzdr.
    > L.
    nic takeigo sie nie działo przez 15 lat... w zeszłym roku dziecko
    przerobiło tą "norkę" na domek dla jakiejś zabawki, zamokła i trafiła do
    śmieci. otwór był nieco mniejszy niż dysk, wiec wchodził ciasno, ale
    złączem na zewnątrz. raz wsadziłem złączem do środka, to potem igłą
    wydłubywałem gąbkę z pinów....

    ToMasz

  • 22. Data: 2010-08-31 17:52:15
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 31 Aug 2010 15:38:19 +0200, latet napisał(a):

    > Całkiem niegłupie. W czasach PATA nie było życia bez kieszeni, ale teraz
    > najprościej po prostu kupić śledzia z wyjściem e-Sata i zasilającym i podłączać
    > dysk na stole kabelkami. Ale do pracy na co dzień - taka kieszeń fajna i
    > elegancka. Sprawię sobie chyba taką.

    Czy ja wiem... Ja mam do celów codziennego targania klamotów do i z fabryki
    coś takiego: http://tinyurl.com/3yrc9bn (tyle, że w środku 500GB dysk).
    Wygodne do noszenia, w razie potrzeby podłączenia w innym miejscu jest USB.

    Tak mi to rozwiązanie przypasowało, że kupiłem drugą kieszeń, puste obudowy
    i kolejne czyste dyski, żeby sobie na tym archiwa robić.

    [ The genius of the hole: no matter how long you spend climbing out, ]
    [ you can still fall back down in an instant. (Max Payne) ]

  • 23. Data: 2010-08-31 18:38:29
    Od: Lisciasty <l...@g...com>

    On 31 Sie, 19:52, Przemysław Ryk <p...@g...com> wrote:
> [...]
    > coś takiego:http://tinyurl.com/3yrc9bn(tyle, że w środku 500GB dysk).
    > Wygodne do noszenia, w razie potrzeby podłączenia w innym miejscu jest USB.

    Zgrabne ale ta kieszeń i dysk 3,5" już są więc póki co odpada :>
    Ale na przyszłość godne zapamiętania.

    Pzdr.
    L.

  • 24. Data: 2010-08-31 19:16:17
    Od: Lisciasty <l...@g...com>

    On 31 Sie, 15:29, MAR <M...@s...org> wrote:
    > Masz opisać cel, a nie sposób.

    Jednak nadal upieram się że chodziło mi o to co w temacie, nie pytałem
    o szyfrowanie, ochronę, kurs kung-fu ani gotowanie na gazie :P

    Pzdr.
    L.

  • 25. Data: 2010-08-31 19:50:29
    Od: MAR <M...@s...org>

    On Tue, 31 Aug 2010 12:16:17 -0700 (PDT), Lisciasty wrote:

    > Jednak nadal upieram się że chodziło mi o to co w temacie, nie pytałem
    > o szyfrowanie, ochronę, kurs kung-fu ani gotowanie na gazie :P

    Sorry, ktoś się podszył pod Twój nick i napisał:
    "Chcę zabezpieczyć przed tym że jak ktoś to ukradnie to ma dostęp do
    dokumentów firmy."

    --
    Mar.

  • 26. Data: 2010-08-31 20:44:35
    Od: Lisciasty <l...@g...com>

    On 31 Sie, 21:50, MAR <M...@s...org> wrote:
    > Sorry, ktoś się podszył pod Twój nick i napisał:
    > "Chcę zabezpieczyć przed tym że jak ktoś to ukradnie to ma dostęp do
    > dokumentów firmy."

    Dobrze wiesz o co mi chodziło, napisałem to później bo się
    niepotrzebna dyskusja rozwinęła.

    Pzdr.
    L.

  • 27. Data: 2010-08-31 20:52:17
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 31 Aug 2010 11:38:29 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):

    > Zgrabne ale ta kieszeń i dysk 3,5" już są więc póki co odpada :>
    > Ale na przyszłość godne zapamiętania.

    Tak się offtopicznie rozpędziłem nieco. :)

    [ Bóg stworzył człowieka ponieważ rozczarował się małpą. Z dalszych ]
    [ eksperymentów zrezygnował. (Mark Twain) ]

  • 28. Data: 2010-08-31 21:32:11
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    On 31 Sie, 14:31, "kamil" <k...@s...com> wrote:
    > Moze i glupio pytam, ale kopie zapasowe tych wszystkich waznych danych z
    > ZUSu i ksiegowosci oczywiscie robia?

    Jasne że tak. Tutaj chodzi raczej o to żeby ktoś się nie włamał i nie
    ukradł danych razem z kompem, bo jak mówię okolica niefajna i są
    sygnały że jakaś grupka utrzymuje się z obrabiania biur.
    ->
    Są dyski przystosowane do przenoszenia i nie warto w tej materii odkrywać
    ameryki. Zostaw system operacyjny i programy na stałym dysku, a te chronione
    dane zapisuj na przenośnym. Łączonym przez USB albo zewnętrzną SATĘ,
    zależnie od potrzeb transferowych. Nie warto kombinować z pudełkiem po
    piernikach skoro są gotowe i sprawdzone rozwiązania.

  • 29. Data: 2010-08-31 22:43:31
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-31 21:16, Lisciasty pisze:

    > Jednak nadal upieram się że chodziło mi o to co w temacie, nie pytałem
    > o szyfrowanie, ochronę, kurs kung-fu ani gotowanie na gazie :P

    Wpisz po prostu na google : obudowa dysku 3,5.

    --
    animka

  • 30. Data: 2010-09-01 18:14:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 31 Aug 2010, latet wrote:

    > Całkiem niegłupie. W czasach PATA nie było życia bez kieszeni, ale teraz
    > najprościej po prostu kupić śledzia z wyjściem e-Sata i zasilającym

    Zaraz śledzia.
    Jak kończyły się PowerPanele (AerooCool) to sobie kupiłem.
    I nijak nie rozumiem, dlaczego tak małe jest zapotrzebowanie na
    złącza *z przodu* (bo pewnie inaczej byłoby takich rozwiązań
    na pęczki). Chodzi oczywiscie o zasilanie.

    pzdr, Gotfryd