  • 1. Data: 2011-06-08 08:09:11
    Temat: Potrzebny sterownik
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Mam rzadka płytę, Siemens D1875-A31 z chipem audio Sigmatel STAC9758. Na
    stronie producenta nie ma sterownika (zamieszczone tam oprogramowanie jest
    tylko od zarządzania we/wy audio). Wczoraj straciłem ze 3 godz. usiłując
    coś wygoglać i bez skutku. To co znalazłem nie działa a Windows XP sam tego
    chipa nie obsługuje. Może ktoś ma podobną płytę i mógłby podesłać sterownik
    audio?
    --
    Jacek

  • 2. Data: 2011-06-08 08:12:58
    Temat: Re: Potrzebny sterownik
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

> [...]
    > chipa nie obsługuje. Może ktoś ma podobną płytę i mógłby podesłać sterownik

    Z tej stronki pobierałeś?

    http://ts.fujitsu.com/support/downloads.html

  • 3. Data: 2011-06-08 08:36:16
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 08 Jun 2011 10:12:58 +0200, Nex@pl napisał(a):

    > http://ts.fujitsu.com/support/downloads.html

    Tak. To nie są sterowniki, to są aplikacje do obsługi karty (o ile stery
    już są zainstalowane). Taka aplikacja odpalona, zgłasza błąd, jak sądzę
    wynikający z braku sterownika)
    --
    Jacek

  • 4. Data: 2011-06-08 08:38:43
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    > Tak. To nie są sterowniki, to są aplikacje do obsługi karty (o ile stery
    > już są zainstalowane). Taka aplikacja odpalona, zgłasza błąd, jak sądzę
    > wynikający z braku sterownika)

    Ja widzę tam "Driver only" :) No to coś tu nie gra?

  • 5. Data: 2011-06-08 09:06:48
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-06-08 10:38, Nex@pl pisze:

    > Ja widzę tam "Driver only" :) No to coś tu nie gra?
    Oczywiście "microsoft uua" zainstalowane wcześniej ? Jak nie, to
    zdecydowanie nie zagra

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 6. Data: 2011-06-08 09:09:49
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Oszukuje albo ma wylaczona/uszkodzona dzwiekowke. Ten chip tlukli i
    sprzedawali w milionach egzemplarzy, w google wyskakuja dziesiatki stron ze
    sterownikiem do pobrania za free.

    --
    Pozdr

  • 7. Data: 2011-06-08 10:49:43
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 08 Jun 2011 10:38:43 +0200, Nex@pl napisał(a):

    > Ja widzę tam "Driver only" :) No to coś tu nie gra?

    Ten pierwszy plik (UAA) to rzecz bez sterownika. To drugie (driver only)
    nie próbowałem instalować bo wg. mojej angielszczyzny to kawałek softu
    umozliwiajacego wyjście MIC na frontpanel. Jak przeczytałem teraz, to już
    mi sie tak nie zdaje, zaraz wypróbuję i doniosę :)
    --
    Jacek

  • 8. Data: 2011-06-08 11:01:21
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 8 Jun 2011 12:49:43 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > zaraz wypróbuję i doniosę :)

    BINGO! Dzięki za kopa we właściwą stronę :)
    --
    Jacek

  • 9. Data: 2011-06-08 11:14:27
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    > BINGO! Dzięki za kopa we właściwą stronę :)

    Oj, więcej odwagi! :) Jak zainstalujesz nie to co trzeba to potem
    usuniesz ;)

  • 10. Data: 2011-06-09 01:32:51
    Od: Brodi <m...@i...pl>

    > Oczywiście "microsoft uua" zainstalowane wcześniej ? Jak nie, to
    > zdecydowanie nie zagra
    zbędne, uua jest tylko dla tych zacofanych co mają xp sp2, sp3 ma to w
    sobie ,
    druga rzeczy jak masz dzwięk nie zgodny z HD audio to uua jest zbędny,
    D1875-A31 - tutaj chyba są stery sis 7012,
    http://w3.sis.com/download/agreement.php?id=155808&u
    rl=download_step1.php?id=155808

    jeśli nie to polecam poszukać w
    http://driverpacks.net/driverpacks/windows/xp/x86/so