  • Data: 2010-10-01 07:58:36
    Temat: Re: Potrzebny mi serwer plików
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Marx" k...@w...kopernik.gliwice.pl

    > jakim cudem 789zł minus 5% minus 1% dało ci 478zł...?

    Jest to cud antypodatkowy. Jedna trzecia sklepowej ceny to podatki.
    I te podatki można odzyskać. :)

    Za te podatki polskie państwo wysyła naszych żołnierzy do Afganistanu
    i do Iraq... (skąd niektórzy wracają żywi) Za te podatki polskie państwo
    remontuje domy zalane przez powodzie (i rzekomo zalane, nawet nie tknięte
    wodą, i naprawdę zalane -- w obu przypadkach państwo zamiast na regulacje
    wód wydaje pieniądze na budownictwo mieszkalne) domy i buduje drogi,
    umieszczając (jak na moim osiedlu) skrzyżowania niżej niż drogi dojazdowe
    prowadzące do tych skrzyżowań (aby przed skrzyżowaniem samochody nabierały
    szybkości a za skrzyżowaniem ją traciły dzięki sile o imieniu zaczynającym
    się literą G -- takiej po prostu G!) i tymi pieniędzmi dotuje duchownych,
    aby mogli (jak ksiądz Wojciech Łazewski, którego spotkałem w Studzienicznej
    w środku czasowym nocy, gdy był tam w towarzystwie kilku dziewcząt w wieku
    studenckim -- dziewczęta wtedy akurat poszukują ,,drogi życiowej'' i nowych
    znajomych) bałamucić studentki...

    Donald Tusk jest zwolennikiem zmniejszania podatków. :)
    Oczywiście tak jak Rosja (później ZSRR) walcząc o pokój wszczynały
    wojny, tak PO zmniejszając podatki, zwiększa je... :)

    BTW nieuczciwości i hipokryzji panującej w PO...
    Radosław Sikorski mówi (przy okazji mocarstwowości Rosji, o której wspomina
    Jarosław Kaczyński) że nie wie, czy szef PiS jest na proszkach, czy nie jest...
    Sikorski kłamie w tak zwane żywe oczy!!! Wie!! Jest pewny tego, że Kaczyńskiemu
    leki się skończyły przedwcześnie... Wie -- a jednak kłamiąc, mówi, że nie wie... :)

    Mnie też zdrowie szwankuje, gdy nie biorę leków...
    Ale co zrobić... Polskie państwo nie refunduje leków typu Telfexo czy Avamys...

    -- roczny koszt pralki to około 100 do 200 złotych
    -- ubezpieczenie OC stojącego samochodu to 2 razy tyle
    -- ale koszt Telfexo czy okularów jest większy!!!!!

    Polskie państwo nie jest państwem opiekuńczym, więc ja muszę z wyroku Ozorowskiej
    świni (jako alergik i astmatyk) wdychać spleśniałe powietrze i żyć samotnie (jako
    abstynent -- pijacy niech płodzą potworki, aby duchowni mogli prosić Boga o miłość
    w rodzinach, o zdrowie potomstwa) bez prawa do życia w ojczyźnie, którą budowałem
    pracowicie, zanim duchowni nie pozbawili mnie zdrowia...

    Ozorowska świnia w ten sposób broni ,,koleżanki'' wielkiej kobiety -- Łucji
    Stalenczyk, która osobiście zawiadomiła mnie o tym, że nawet księżom nie
    przepuszcza... :) (i jak z którym chce kopulować -- to kopuluje, niczym
    Katarzyna II, dbając o rozkosz swojej koleżanki, nazywanej czasami mgłą...)

    -=-

    Telfexo ma być dobry, lekiem na katar, ale najwyraźniej jest dobrym lekiem
    nie tylko na katar. (albo ja ulegam złudzeniu...) Gdy nie biorę Telfexo,
    spadają mi PEFki i pogarsza się samopoczucie... (albo ulegam złudzeniu...)

    --
    ^ 750 . . nw 25 27 . 749 ^c 440 440