  • 1. Data: 2011-06-03 08:10:49
    Temat: Potrzebny Obraz z oprogramowaniem Canon 400D
    Od: "Kris_Poland" <s...@w...pl>

    nie wiem co sie stalo, chce sprzedać starszy aparacik Canon 400d
    niestety podczas instalacji wywala error, po płycie nie widać nic konkretnego

    jesli bylo by to możliwe prosiłbym o wystawienie gdzieś czasowe obrazu
    plytki instalacyjnej dla Canon 400D, w zasadzie wyższy soft dla 450D pewnie tez sie
    sprawdzi

    można wrzucić
    http://www.megaupload.com/
    lub gdziekolwiek indziej

    bez płytki no nie sprzedam
    oczywiscie bezprzecznie wyprzedzajac pytania jestem 1 właścicielem sprzetu

  • 2. Data: 2011-06-03 11:34:31
    Temat: Re: Potrzebny Obraz z oprogramowaniem Canon 400D
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris_Poland" isa5k1$a74$...@m...internetia.pl

> [...]

    > plytki instalacyjnej dla Canon 400D, w zasadzie wyższy soft dla 450D pewnie tez sie

    Zazwyczaj na stronie producenta masz najnowsze oprogramowanie.
    Na stronie Canona powinien być soft i do komputera, i do puszki.

    Dodatkowo możesz zassać z innych stron program 'EOSInfo' -- do
    czyszczenia pól typu ''Owner's Name'' czy odczytania ciekawych
    informacji z puszki... :) Program poprawnie pracuje z puszką
    C 450 D -- pewnie więc i z C 400 D także pracuje poprawnie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2011-06-03 11:40:53
    Od: "Kris_Poland" <s...@w...pl>

    >Zazwyczaj na stronie producenta masz najnowsze oprogramowanie.
    >Na stronie Canona powinien być soft i do komputera, i do puszki.

    niestety tam sa tylko dostepne updaty dla zainstalowanych wersji

    thx

  • 4. Data: 2011-06-03 14:29:02
    Od: Krenauer <K...@p...onet.pl>

    Tutaj jest od 450D:

    http://peb.pl/inne-programy/681414-rapidshare-canon-
    eos-digital-solution-disk.html

    Płyta od 400D nazywała się chyba "canon eos digital solutions disk 10.0".

  • 5. Data: 2011-06-03 19:46:06
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 3 Jun 2011 13:40:53 +0200, Kris_Poland napisał(a):

    > niestety tam sa tylko dostepne updaty dla zainstalowanych wersji

    Nie wiem jak teraz ale kiedyś wystarczał klucz w rejestrze
    HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Canon\EOS Utility (i analogicznie dla
    pozostałych produktów) by dało się zainstalować dowolne update.
    W sumie dawno nie instalowałem a płytka gdzieś głęboko schowana :).

    --
    Kojer

  • 6. Data: 2011-06-03 23:21:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Robert Kois" 6w5if4snay28$....@k...kojer

> [...]
    > pozostałych produktów) by dało się zainstalować dowolne update.
    > W sumie dawno nie instalowałem a płytka gdzieś głęboko schowana :).

    Ja też raczej dawno -- na innym komputerze. Na tym jedynie apgrejdowałem. :)
    Płytę (do C 450 D) mam, nawet wiem, gdzie ją schowałem, ale mam nadzieję, że
    nie będzie tutaj potrzebna. :) IMO nie ma konieczności instalowania tego, co
    jest na płycie i można od razu zainstalować apgrejd.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2011-06-04 06:06:16
    Od: pawik <p...@t...pl>

    At 04 Jun 2011 01:21:11 +0200 Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> [...]
    > .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    > `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    > o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

    Niestety, sam upgrade nie wystarczy. Trzeba najpierw zainstalowac soft z
    plyty. Sprawdzone organoleptycznie.

    Pawik

  • 8. Data: 2011-06-04 12:26:10
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 04 Jun 2011 08:06:16 +0200, pawik napisał(a):

    > Niestety, sam upgrade nie wystarczy. Trzeba najpierw zainstalowac soft z
    > plyty. Sprawdzone organoleptycznie.

    Nie trzeba instalować, ważne żeby płyta z wersjami instalacyjnymi była w
    napędzie, żeby instalator aktualizacji mógł sobie sprawdzić istnienie
    wcześniejszych wersji :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

  • 9. Data: 2011-06-04 16:35:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Libiszewski" 1g426sj1smty7.caknj6ity11x$....@4...net

    > Nie trzeba instalować, ważne żeby płyta z wersjami instalacyjnymi była
    > w napędzie, żeby instalator aktualizacji mógł sobie sprawdzić istnienie
    > wcześniejszych wersji :)

    Więc jak zainstalowałem na netbooku? -- tam nie ma napędu. :)
    A może Canon po prostu lubi mnie? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2011-06-05 01:29:59
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Krenauer" <K...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Tutaj jest od 450D:
    >
    > http://peb.pl/inne-programy/681414-rapidshare-canon-
    eos-digital-solution-disk.html

    > Płyta od 400D nazywała się chyba "canon eos digital solutions disk 10.0".

    dzieki za pomoc
    z rajestrem to prawda, jest tam jakis manewr ze nie trzeba,
    pamietam ze jakas kombinację trzeba bylo zastowac

    teraz moja panienka moze latac z lustrzanka po lace i focic muchy i inne tam
    kwiatki
    ech te baby :)