    From: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Potrzebne pare opinii by bylo
    Date: Mon, 5 Aug 2002 00:36:32 +0000 (UTC)

    ==" <n...@s...pl (==>-- C a r o --) wrote in
    <v...@4...com>:

    >Witam wszytkich wieczorowa pora. jest prosba do was.toczy sie ciekawa
    >dyskusja na temat spamu.i jest prosba czy mogli byscie, po zapoznaniu
    >sie z trescia wiadomosci wypowiedziec sie co wy sadzicie o spamie i
    >walce ze spamerstwem przez polspam.
    >Czlowiek zostal ukarany za spamowanie, umieszczeniem go na polspamie,
    >co go bardzo wkurzylo i
    >1. chce pozywac polspam i zbiera prawnikow.
    >2. chce dopasc tego. ktory powiadomil polspam.

    Moim zdaniem nie ma o czym dyskutowac - spamer to spamer. Sam zglosilbym
    fakt spamowania mojej skrzynki - administracji serwera pocztowego, z
    ktorego korzystam. Nie po to za niego place, aby ktos zasmiecal mi
    skrzynke. Zazwyczaj wysylam napierw spamerowi ostrzezenie. Jesli dostaje
    od niego cos drugi raz - zglaszam (w koncu zostal ostrzezony). Jesli tresc
    spamu jest obrazliwa, kontrowersyjna - zglaszam od razu bez zadnego
    gadania. Polspam nie jest "firma", to oganizacja ktora ma chronic
    porzadnych uzytkownikow i nie bedzie on prowadzic z nikim mediacji.
    Jesli Twoj przyjaciel nie zna zasad panujacych w Internecie, niech sobie o
    tym poczyta - albo pojdzie odreagowac rzucajac ta mala pileczka. A z
    "dopadaniem" kogos kto to zglosil (tak, zglosil - a nie jak na Twojej
    stronie : "podp...olil") niech sobie da lepiej spokoj, bo sam stanie przed
    sadem i tak sie skonczy jego przygoda z Internetem.

    /ciach.../

    >zgory dzieki i wiem ze ntg

    Wcale nie NTG ! A prosiles o odpowiedz - napisalem co o tym mysle.

    W,