  • Data: 2002-08-05 08:34:27
    Temat: Re: Potrzebne pare opinii by bylo
    Od: Robert Święcki <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD wrote:

    [cut]

    > Wzgledna anonimowosc (PolSpam ma pewnie kopie
    > dowodow - SPAMow) jest gwarantem wolnosci slowa.
    > Nie jest ona calkowita, na prosbe prokuratury personalia
    > moga zostac ujawnione. Na prosbe wkurzonego spamera,
    > ktoremu psuje sie "taki swietny interes", nie zostana.
    > Jest w naszym kraju mnostwo mlodych, wysportowanych
    > ludzi z bejzbolami, ktorzy mogliby posluchac rozkazow
    > niewlasciwej (nieuprawnionej do przemocy bezposredniej)
    > osoby.

    Krótka odpowiedź zbiorowa, po przeczytaniu tych listów zmieniłem zdanie i
    przychylam się do możliwości nieujawniania autorów zgłoszeń o spamie
    (chociaż np "zbieraczkom adresów" życie można utrudnić preparując adresy,
    ostatnio widziałem kilku stronach podawanie adresów w formacie login (dot)
    host (dot) domena - chociaż jak i to się spopularyzuje, to z tego żadne
    utrudnienie ;) głównie ze względu na obawę przed reakcją rzekomego spamera.
    Poprzendie słowa były pisane w związku z wartościami które wyznaję (a
    przynajmniej się staram).. jedną z których jest firmowanie własnym imieniem
    i nazwiskiem własnych słów, czynów i idei i to raczej bez względu na
    okoliczności. (chociaż zapewne się to zemści okrutnie, na razie żyję w
    błogiej nieświadomości;)
    --
    Pozdrowienia, Robert!

    Request for a job - netłork administrejtor, programmer
    CV - http://home.elka.pw.edu.pl/~rswieck1/cv.pdf