  • 1. Data: 2016-02-14 19:38:18
    Temat: Potrzebne coś z okolicy Sony A3000
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Potrzebuję dośc pilnie kupić coś podobnego do Sony A3000.

    a) bezlusterkowiec
    b) niskoszumna matryca o jak najwiekszych wymiarach
    c) filmy o jak najlepszej jakości, konkurujące z kamerami dedykowanymi
    d) wymienna optyka (dowolna, i tak nie mam obecnie obiektywów)
    e) amatorszczyzna
    f) pewny chwyt jedną ręką

    Dlaczego A3000? Miałem w ręku, robił całkiem fajne zdjęcia za te
    pieniądze. Już chciałem kupić i nagle ... wywialo ze sklepów :/ Ostatnie
    sztuki to głównie powystawowe (w kiepskim stanie bo kazdy stara się
    sprawdzić czy ogranicznik zooma faktycznie działa). Allegro pustawe.

    Zostałem nagle bez kandydata do kupienia. Sprzedawcy pobąkują coś o
    kilku ale kazdy z nich ma kiepski chwyt, ja potrzebuje coś w duzym
    opakowaniu aby łatwo się tym manipulowało, mało bedzie na statywie.
    Podobne NEX też mają kiepski chwyt. Dobry chwyt mają z lustrem, a ja nie
    chce, to dodatkowy mechanizm do psucia się. A3000 był ideałem z uwagi na
    obudowę. Był.

    Kompakta bez wymiennej optyki nie chcę. Coś mnie ciagnie żeby się
    pobawić za kilka miesięcy.

    Budżet: 1300zł. Są jeszcze w fotojokerze, ale po rozmowach z kilkoma
    osobami dowiedziałem się że serwis robi problemy i może nie koniecznie
    to dobre miejsce na zakupy. Religijny nie jestem, jak sie okaże że
    Medion robi najlepsze to czemu nie ;)

  • 2. Data: 2016-02-15 23:48:09
    Temat: Re: Potrzebne coś z okolicy Sony A3000
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    Allegro pustawe.

    Bajki opowiadasz.

  • 3. Data: 2016-02-16 18:27:18
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-02-15 23:48, jo44 wrote:
    > W dniu 14.02.2016 o 19:38, Sebastian Biały pisze:
    > Allegro pustawe.
    > Bajki opowiadasz.

    Podliczmy:
    - 2 sztuki z komisów (ani jeden nie ma paragonu, dzwoniłem, dowiedziałem
    się tyle że mogę podjechać i zobaczyć bo oni sie nie znaja)
    - Kilka sztuk w stanie trudnym do określenia, jeden bez obiektywu, jeden
    z obcym obiektywem (kiedyś prawie udało mi się kupić taki ze śladem po
    gumie do zucia na matrycy :/ )
    - Kilka sztuk w cenie wyższej niż w sklepach (fotojoker, mediaexpert,
    auchan)
    - Jeden ze zwrotów "ale sprawny i nowy" tylko bez gwarancji

    Taa...

  • 4. Data: 2016-02-16 23:15:23
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    > - Kilka sztuk w cenie wyższej niż w sklepach (fotojoker, mediaexpert,
    > auchan)

    To kup, kuźwa, w tych sklepach i nie marudź!

  • 5. Data: 2016-02-18 19:18:51
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-02-16 23:15, jo44 wrote:
    > To kup, kuźwa