  • 31. Data: 2013-09-11 07:10:44
    Temat: Re: Potr?ci? rowerzyst? i uciek?...
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-09-10 21:14, Jarek S. wrote:

    > 1) Samochód wjecha? na zielonym, dzieciak na czerwonym...

    To jest istotne i jeśli się potwierdzi rozstrzyga winę.

    > 2) Mo?e sie myle ale rowerzysta jecha? po pasach dla pieszych a nie po
    > ?cie?ce....

    A to jest zupełnie nieistotne - ten kto miał czerwone ma ustąpić
    pierwszeństwa, ten co miał zielone miał pierwszeństwo. Okoliczności
    podobne jak czy wszyscy mieli prawo jazdy, gaśnice, oc, przeglądy prawo
    do pobytu na terenie RP i czy końcu nie byli rowerzystami na przejściu
    czy tirami na zakazie wjazdu powyżej 3 ton nie mają dla ustalenia winy
    żadnego znaczenia. Najwyżej ktoś dostanie zupełnie osobny mandat za
    niemanie czegoś bądź jazdę tam gdzie nie powinien.

    Koniec tematu.

    Shrek.

  • 32. Data: 2013-09-11 07:23:10
    Temat: Re: Potrącił rowerzystę i uciekł...
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > To jest istotne, podobnie jak to, że rowerzysta nie zachował szczególnej
    > ostrożności, a powinien. Wjechał wprost pod auto.

    Rowerzysta dawno byl na pasach, a wlasciwie juz z nich zjezdzal.

  • 33. Data: 2013-09-11 09:06:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-09-10 22:00, Budzik pisze:
    > Jest tylko jedno ale - ucieczka z miejsca wypadku.

    Kolizji.

    --
    Liwiusz

  • 34. Data: 2013-09-11 10:36:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Czesław,

    Wednesday, September 11, 2013, 7:23:10 AM, you wrote:

    > Rowerzysta dawno byl na pasach, a wlasciwie juz z nich zjezdzal.

    NA CZERWONYM, kwa nać!

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 35. Data: 2013-09-11 10:41:56
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Liwiusz,

    Wednesday, September 11, 2013, 9:06:51 AM, you wrote:

    > Kolizji.

    Zdarzenia.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 36. Data: 2013-09-11 10:45:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 11 Sep 2013 10:36:59 +0200 osobnik zwany RoMan
    Mandziejewicz napisał:

    > NA CZERWONYM, kwa nać!

    najpierw podobno był na zielonym. Ponieważ na filmie tego nie widać więc
    trudno stwierdzić jak było naprawdę.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 37. Data: 2013-09-11 10:51:56
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > NA CZERWONYM, kwa nać!

    i co z tego to primo, a secundo rozpatrywalismy zielone swiatlo dla
    rowerzystow

  • 38. Data: 2013-09-11 11:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik tá´? ...

    > To jest istotne, podobnie jak to,

    jeżeli tak uwazasz, to moze to uzasadnisz?

    > że rowerzysta nie zachował szczególnej
    > ostrożności, a powinien. Wjechał wprost pod auto.

    jasne, wprost pod auto, spacerową predkoscia po czym został trafiony bedac
    juz po drugiej stronie jezdni (przejechał ponad połowe szerokosci)...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 39. Data: 2013-09-11 11:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > To jest istotne i jeśli się potwierdzi rozstrzyga winę.

    Nieprawda.
    Przykładowo:
    - gosc wyjezdza mi z podporządkowanej i mam możliwośc wyhamowania ale
    uderzam - moja wina
    - gosc próbuje wyjezdzac z podporządkowanej, staje a ja, pomimo mozliwości
    wyminiecia wale w niego - moja wina.
    - gosc wyjezdza z podporzadkowanej bo mnie nie widzał, bo w miejscu gdzie
    widocznosc była nienajlepszza - zapierdzielałem 90na godzine zamiast
    przepisowych 50 - moja wina (patrz motocyklisci)
    - wyprzedzam na skrzyzowaniu a gosc skreca w lewo bez upewienia sie czy
    ktos go wyprzedza - jego wina, chociaz mi nie wolno było wyprzedzać.
    Itd.

> [...]
    > żadnego znaczenia. Najwyżej ktoś dostanie zupełnie osobny mandat za
    > niemanie czegoś bądź jazdę tam gdzie nie powinien.

    Zgadza sie.
    Ale tu jest pytanie - dlaczego gosc nie wyhamował. Na filmie widac, ze
    droga prosta, rowerzysci poruszali sie powoli a on hamuje w ostatniej
    chwili.
    Potem ucieka.
    Mozna miec pewne podejrzenia...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usu

  • 40. Data: 2013-09-11 11:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik tá´? ...

    > Po pierwsze nie miał prawa jechać po pasach, niezależnie czy tam jest
    > ścieżka,

    Rozmawiamy o przyczynie wypadku.
    Zwróc uwage na predkosc rowerzysty - spacerowa.
    Jakie wiec miało znaczenie to, ze jechał a nie szedł?
    Zadnego!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,