  • 11. Data: 2013-09-10 16:12:49
    Temat: Re: Potrącił rowerzystę i uciekł...
    Od: tá´Ź

    Budzik wrote:

    > Bo tutaj (słyszałem w Tv) wina rozłozona bo *ponoc* dzieciaki
    > przejezdzały na czerwonym.

    Jak przejeżdżały na czerwonym to praktycznie wyłącznie ich wina. Do tego
    jazda po przejściu dla pieszych i niepatrzenie na drogę.

    A gość uciekł bo był w szoku, podobnie jak 99% uciekających.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 12. Data: 2013-09-10 16:51:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail a...@a...pl napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    > Nie znam miejsca, ale sam też jezdze 70km/h po miescie ale na skrzyzowaniu
    > trzeba wtedy szczególnie uważac.
    > 100km/h jak widac na zalaczonym filmie to duzo za duzo.

    Bo ktoś nie nauczył dzieciaków kolorów świateł?
    Równie dobrze mogą wyjechać tak poza miastem.
    Nie bardzo rozumiem, dlaczego pretensje do kierowcy, a nie do rodziców
    sprawcy.

  • 13. Data: 2013-09-10 17:11:28
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    wiadomości news:317541264.20130910105831@pik-net.pl.invalid...

    > Chyba dopplerowskie....

    Bo to było zielone, dzieciak na czerwonym wjechał....

  • 14. Data: 2013-09-10 17:32:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jarek,

    > Bo to było zielone, dzieciak na czerwonym wjechał....

    Ale my o czym innym.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 16. Data: 2013-09-10 18:00:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik tá´? ...

    > Jak przejeżdżały na czerwonym to praktycznie wyłącznie ich wina. Do tego
    > jazda po przejściu dla pieszych i niepatrzenie na drogę.

    To chyba było przekłamanie.
    Wszystkie inne doniesienia medialne podają, ze pierwsze ustalenia policji
    są takie, ze to samochód jechał na czerwonym.

    > A gość uciekł bo był w szoku, podobnie jak 99% uciekających.

    Tak, jasne.
    Ale ten procent uciekających to już chyba jest bardzo niewielki?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

  • 17. Data: 2013-09-10 18:00:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Bo ktoś nie nauczył dzieciaków kolorów świateł?
    > Równie dobrze mogą wyjechać tak poza miastem.
    > Nie bardzo rozumiem, dlaczego pretensje do kierowcy, a nie do rodziców
    > sprawcy.

    Podobno jednak samochód miał czerwone, takie niby są pierwsze ustalenia
    policji.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

  • 15. Data: 2013-09-10 18:00:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik tá´? ...

    > Dzieciak jechał po przejściu i nie patrzył na drogę. Co tu więcej
    > dodawać? Gość jechał TROCHĘ za szybko.

    T juz lepiej napisz cos o Tracku...
    Po pierwsze tam jest sciezka rowerowa wiec miał prawo jechac.
    Po drugie prawdopodobnie samcohód przejechał na czerwonym.
    Po trzecie gośc zwiał z miejsca wypadku.

    A ty, pomimo to, winisz rowerzystę?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

  • 18. Data: 2013-09-10 19:03:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Podobno jednak samochód miał czerwone

    A jeśli nie?
    Bo relację są minimum dwie.....

  • 19. Data: 2013-09-10 19:06:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > Wszystkie inne doniesienia medialne podają, ze pierwsze ustalenia policji
    > są takie, ze to samochód jechał na czerwonym.

    I jak zwykle polucja łże.
    0186,Wloclawek__Kierowca__ktory_potracil_rowerzyste_
    _przejezdzal.html?lokale=poznan#BoxWiadTxt

  • 20. Data: 2013-09-10 19:41:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w

    >I jak zwykle polucja łże.
    >http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,145
    80186,Wloclawek__Kierowca__ktory_potracil_rowerzyste
    __przejezdzal.html?lokale=poznan

    Bo to byl znajomy komendanta, i przeciez trzezwy, bo alkomat nic nie
    wykazal na drugi dzien :-)

    Ja tam swiatel nie widze, ale moze sie czegos dopatrzyli.
    Fakt ze jakies to dziwne - dla pieszych swiatla sa, a dla kierowcow
    niebotycznie wysoko ?

    Fakt ze na koncu o 15:28:05 piesi ruszaja z kopyta w poprzek, jakby im
    sie zielone zapalilo.
    A samochod u gory zwalnia i staje, jakby mial czerwone.

    okolo 20-30s wczesniej powinno zapalic sie na drodze zielone ... a
    27:40 mlodziency dosc pewnie wjezdzaja na przejscie.
    Trafilo sie trzech szybkich i chlopaki wjechaly na "poznym zielonym",
    a kierowca na "wczesnym zielonym" ?

    Tylko ze 27:57 przejezdza auto w poprzek.
    Tak fazy ustawione ze pieszych pare sekund pozniej puszcza, czy w tym
    Wloclawku to na swiatla juz nikt nie patrzy ? :-)

    J.