  • 1. Data: 2013-09-10 08:37:24
    Temat: Potrącił rowerzystę i uciekł...
    Od: anacron <a...@a...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=7_PlVTHTYxQ

    Potrącił rowerzystę i uciekł...
    Tak patrzę, a to skrzyżowanie Długiej i Wiejskiej, więc nie centrum
    miasta, jak to twierdzą w mediach. Nie to, abym tłumaczył kierowcę, a
    tak informacyjnie tylko - na Długiej to okolice 100km/h to standard jest
    (tam prawie nikt wolniej nie jeździ).

    --
    anacron
    aba/

  • 2. Data: 2013-09-10 08:44:40
    Temat: Re: Potrącił rowerzystę i uciekł...
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > http://www.youtube.com/watch?v=7_PlVTHTYxQ

    Skasuj ten post

  • 3. Data: 2013-09-10 09:02:56
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello anacron,

    Tuesday, September 10, 2013, 8:37:24 AM, you wrote:

> [...]

    > miasta, jak to twierdzą w mediach. Nie to, abym tłumaczył kierowcę, a
    > tak informacyjnie tylko - na Długiej to okolice 100km/h to standard jest

    To, że we Włocławku przejazd przez skrzyżowanie pełną rurą na
    czerwonym, to standard już nam też kiedyś uświadamiałeś...

    Swoją drogą - czekałem, czy się pojawisz na grupie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2013-09-10 09:13:20
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 10 Sep 2013 08:37:24 +0200, anacron

    > Tak patrzę,

    Że BYŁO dwa wątki wcześniej? Chyba coś niedokładnie patrzysz.

    --
    Pozdor Myjk

  • 5. Data: 2013-09-10 10:01:02
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 10.09.2013 09:13, Myjk pisze:
    > Tue, 10 Sep 2013 08:37:24 +0200, anacron

    > Że BYŁO dwa wątki wcześniej? Chyba coś niedokładnie patrzysz.

    A dopiero teraz mi odświeżył czytnik :( Sorka.

    --
    anacron
    aba/

  • 6. Data: 2013-09-10 10:01:55
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > To, że we Włocławku przejazd przez skrzyżowanie pełną rurą na
    > czerwonym, to standard już nam też kiedyś uświadamiałeś...

    1. Miałem zielone
    2. To było Trzemeszno

    --
    anacron
    aba/

  • 7. Data: 2013-09-10 10:17:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    Hello anacron,
    > http://www.youtube.com/watch?v=7_PlVTHTYxQ
    >To, że we Włocławku przejazd przez skrzyżowanie pełną rurą na
    >czerwonym, to standard już nam też kiedyś uświadamiałeś...

    Ale parkuja tez ciekawie, musisz przyznac :-)

    Czy to SM lapie ?

    J.

  • 8. Data: 2013-09-10 10:58:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello anacron,

    Tuesday, September 10, 2013, 10:01:55 AM, you wrote:

    > 1. Miałem zielone

    Chyba dopplerowskie....

    > 2. To było Trzemeszno

    Ale kierowca z Włocławka.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2013-09-10 11:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > miasta, jak to twierdzą w mediach. Nie to, abym tłumaczył kierowcę, a
    > tak informacyjnie tylko - na Długiej to okolice 100km/h to standard jest

    Nie znam miejsca, ale sam też jezdze 70km/h po miescie ale na skrzyzowaniu
    trzeba wtedy szczególnie uważac.
    100km/h jak widac na zalaczonym filmie to duzo za duzo.

    Niemniej dla mnnie gosc to bandyta. Nie dlatego, ze zdarzył sie wypadek.
    Bo tutaj (słyszałem w Tv) wina rozłozona bo *ponoc* dzieciaki przejezdzały
    na czerwonym. (nie wiem skąd to wiedza, bo na filmie a przynajmniej w
    telewizyjnej wersji tego nie widać, moze analizowali wczesniejsze zmiany
    swiateł i ruch z nich wynikający)
    Jest bandytą bo gośc uciekł z miejsca wypadku. Masakra.

    Paradoksalnie nie grozi mu az tak duza kara, bo dziecku prawie nic sie nie
    stało.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

  • 10. Data: 2013-09-10 16:09:56
    Od: tá´Ź

    anacron wrote:

> [...]
    > miasta, jak to twierdzą w mediach. Nie to, abym tłumaczył kierowcę, a
    > tak informacyjnie tylko - na Długiej to okolice 100km/h to standard jest

    Dzieciak jechał po przejściu i nie patrzył na drogę. Co tu więcej
    dodawać? Gość jechał TROCHĘ za szybko.

    --
    ss??q s? ??u??ou??