  • 31. Data: 2012-03-29 18:24:43
    Temat: Re: Potrącanie 20% przy wypłacie gotówki z AC?
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-03-29 14:52:23 +0000, "BaX" <bax@_klub.chip.pl> said:

    > Ja rozumiem

    Nie. Wydaje ci się tylko.
    Ujebałeś się już z tym przeczytaniem umowy?

    --
    Bydlę

  • 32. Data: 2012-03-29 18:25:19
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-03-29 16:05:06 +0000, "BaX" <bax@_SPAM_klub.chip.pl> said:

    > Ale moje pytanie było proste

    I odpowiedź jest równie prosta: musisz ujebać się i przeczytać treść umowy.

    --
    Bydlę

  • 33. Data: 2012-03-29 18:26:06
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-03-29 14:44:49 +0000, "BaX" <bax@_klub.chip.pl> said:

    > Mówisz o sobie 'my'

    Nie, znowu nie nadążasz.
    Ujebałeś się już i przeczytałeś umowę?

    --
    Bydlę

  • 34. Data: 2012-03-29 18:31:06
    Od: "BaX" <bax@_SPAM_klub.chip.pl>

    Użytkownik "neoniusz" napisał w wiadomości grup

    W dniu 29.03.2012 14:35, BaX pisze:

    > Po to napisałem "styczność z takim procederem w Interrisk-u" zeby sie
    > nie jebać z czytaniem ich umowy.

    >Ja w kwestii formalnej. Starzy mocno cie lali po glowie?

    Próbujesz dotrzeć do osób o podobnych problemach co Twoje, myślę, że grupa o
    samochodach to złe miejsce. BTW: Współczuje dzieciństwa.

    > Wolisz szukac tutaj osob, ktore maja taka sama umowe jak ty niz przeczytac
    > kilka stron?

    Formalnie prościej zapytać kogoś kto już to przerabiał na sobie, niż
    przebijać się przez umowę. Po to chyba istnieją grupy usnetowe.

  • 35. Data: 2012-03-29 18:35:25
    Od: "BaX" <bax@_SPAM_klub.chip.pl>

    > Ale moje pytanie było proste

    >I odpowiedź jest równie prosta: musisz ujebać się i przeczytać treść umowy.

    Kurde, jednak nie musiałem, sorry tak wyszło, ale wiem co chciałem wiedzieć
    i skąd te 20%.

  • 36. Data: 2012-03-29 18:36:26
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-03-29 18:05, BaX pisze:

    > Ale moje pytanie było proste i skierowane do określonej grupy osób
    > mających kontakt z interriskiem i takim procederem likwidacji szkody.
    > Zaznaczyłem, że wiem iż AC rządzi się swoimi prawami.

    Ale ty chyba nie jesteś w stanie zrozumieć, że to nie jest kwestia
    doświadczenia innych osób (jak np. wpływu stylu jazdy na spalanie),
    tylko zapisów w umowie pomiędzy tobą i Interrisk, co większość tu stara
    ci się w różny sposób uświadomić.

    A poza tym - zakładając, że nie mają prawa do potrącenia - możesz
    przecież i dostać odszkodowanie w pełnej kwocie, i przestać być ich
    klientem :)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 37. Data: 2012-03-29 18:37:35
    Od: "BaX" <bax@_SPAM_klub.chip.pl>

    On 2012-03-29 14:44:49 +0000, "BaX" <bax@_klub.chip.pl> said:

    > Mówisz o sobie 'my'

    >Nie, znowu nie nadążasz.

    No jak nie, widać nie ogarniasz co piszesz.

  • 38. Data: 2012-03-29 19:32:23
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 29.03.2012 18:31, BaX pisze:

    > Próbujesz dotrzeć do osób o podobnych problemach co Twoje, myślę, że
    > grupa o samochodach to złe miejsce. BTW: Współczuje dzieciństwa.

    Widze, ze masz ogolenie problem z czytaniem, a nie tylko czytaniem
    umowy. A zatem pozdrowienia od wujka Staszka - spierdalaj.

  • 39. Data: 2012-03-29 19:46:56
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Marcin "Kenickie" Mydlak w <news:jl1tv4$fa7$1@news.dialog.net.pl>:

    > Jakoś oni się tym nie przejmują. Jeszcze nie słyszałem o przypadku, żeby
    > ktoś przedłużył u nich ubezpieczenie po tym jak miał jakąkolwiek szkodę.

    No to teraz możesz przeczytać: w 2007 miałem szkodę z AC w CIGNA i w 2008 i
    w 2009 i w 2010 kontynuowałem umowę...

    > Nawet ci co mieli tylko OC uciekali, po tym jak interrisk sprawiał
    > problemy przez nich poszkodowanym.

    Opiszesz jakie?

    --
    Tomasz Nycz

  • 40. Data: 2012-03-29 20:52:36
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-03-29 19:46, 'Tom N' pisze:

    > No to teraz możesz przeczytać: w 2007 miałem szkodę z AC w CIGNA i w 2008 i
    > w 2009 i w 2010 kontynuowałem umowę...

    Wiesz co potwierdza regułę?

    > Opiszesz jakie?

    Dalszy znajomy był poszkodowanym. Interrisk robił co mógł, żeby wogóle
    wykręcić się od odpowiedzialności. Najpierw, że nie dostali
    potwierdzenia od sprawcy. Znajomy po kontakcie ze sprawcą, wiedział, że
    potwierdzenie dostali, to oni zaczęli, że to nie mogło tak wyglądać, bo
    nie i oni wiedzą lepiej. Przeciągali jak mogli, bo to, bo tamto, bo z
    policją trudny kontakt (była na miejscu, sprawca ukarany mandatem), bo
    sprawca czegoś tam nie dopełnił. Sama wycena to już wogóle był śmiech na
    sali. Sprawca po tej sprawie stwierdził, że nie chce mieć z nimi nic
    wspólnego.
    To jedna z wielu historii, sporo jest też w necie.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl