  • Data: 2010-08-21 22:24:23
    Temat: Re: Poszukuję telefonu, który.... ;)
    Od: twitek4 <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-21 15:09, Tomaszek pisze:
    > Zamierzam sobie sprawić telefon, który głównie będzie służył do
    > multimediów i internetu, może z czasem przeniosę główny numer do innej
    > sieci i będę go używał również do dzwonienia. Oto moje wymagania
    >
    > To co wypunktowane poniżej musi być, reszta do negocjacji;)
    Trochę się przyczepię ale:

    > - dotykowy ekran
    to głównie wada. ma wiele zalet, ale czy Tobie są potrzebne?
    > - 3G
    tyle ze to trzeba jakoś wykorzystać. do rozmów? internetu w telefonie?
    laptopie?
    > - WIFI
    załóżmy ze je masz. teraz dalej.... internet na ekraniku? skype?
    > - obsługa jakiegoś formatu video ( MPEG lub H263 )
    rozwiń: obsługa, i odpowiedz dlaczego. jak chesz odtwarzać filmy avi z
    kompa to kup omnie albo coś z windowsem. JAk masz inny powód, to
    konwertuj ana PC do formatu obsługiwanego przez telefon
    > - stabilność ( niezawieszanie się, nie przycinanie , nie resetowanie się
    > itp. )
    każdy nieuszkodzony telefon jest stabilny. jak ma dużo bajerów to każdy
    przycina. no chyba ze iphone - to niewiem.

    ToMasz