  • Data: 2010-08-23 08:35:08
    Temat: Re: Poszukuję telefonu, który.... ;)
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    z pisze:

    > Natrafiłem jeszcze na SE Aino i SE Hazel

    No dobra zejdźmy trochę na ziemię :-)
    Mam do wyboru:
    LG Bali i SE W995.
    Kryterium wyboru jest jakość zdjęć zrobionych przy słabym oświetleniu a
    nawet po ciemku (w obu jest dioda) jak się spisuje??
    Drugim kryterium jest jakość kręcenia filmów z naciskiem na płynność
    25kl/s. Chciałbym żeby nie były gorsze od SEC501. (o K800 nie wspominając).

    PS. Niestety SE C905 nie osiągalny w play. :-(
    Polityka operatora składnia mnie do brania drogiego telefonu. Zniżki dla
    stałych klientów słabe. Proponują pakiety których nigdy nie wykorzystam.