  • Data: 2010-02-25 12:10:11
    Temat: Re: Poszukuję kierownika - czyli jak sobie przedluzyc malego w terenowce
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin Luty" <m...@g...com> wrote in message
    news:hm5icr$d4$1@news.onet.pl...

    > O, to widze coraz popularniejsze na autostradach. 2 dni temu na platnym
    > odcinku A4 koles nowym passatem jechal uparcie lewym pasem w okolicach
    > 90-100 km/h. Poniewaz staram sie nie stresowac na drodze wiec po
    > kilkusekundowej jezdzie za nim wyprzedzilem go prawym pasem. Nastepny w
    > kolejce nie mial tyle cierpliwosci co ja i przysolil dlugie+klakson.
    > Koles w koncu zajarzyl i zjechal na prawy, przepuscil trabiacego i.....
    > zaraz z powrotem wladowal sie na lewy pas praktycznie wprost pod
    > nastepnego kierowce.....
> [...]

    Ja to nie ma? przejedz sie Trasa Lazienkowska w porze, kiedy nie ma korkow.
    Przed wprowadzeniem buspasa jechali tacy srodkowym pasem, a teraz
    przerzucili sie na lewy. Dzis rano na szczescie jechali stadnie, wiec polowe
    drogi przejechalem prawym pasem, wyprzedzajac okolo 15 przyspawanych do osi
    jezdni, a potem lewym pasem, wyprzedzajac "normalnych". Zwykle niestety
    normalni sa przemieszani z lewymi debilami i nie da sie tak gladko jechac...

    --
    Axel