  • Data: 2011-05-31 14:34:30
    Temat: Re: Poszukiwany samochod w zwiazku z napadem
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-05-31 14:06, J.F. wrote:

    > A w czym problem zeby to co zaszyto dawalalo sie edytowac po podaniu
    > hasla ?
    > Adres serwera, nr portu - do tresci to sie juz onet dopasuje.

    Ale po co to wszystko? I generalnie nie rozumiem kombinacji z Onetem.
    Jesli jakis producent (taki jak Lojack) stworzyl rozwiazanie ktore
    zaimplementowal we wspolpracy z producentami sprzetu, to on ma
    do tego platforme, rozwija ja i wymysla nowe technologie i zapewnia
    obsluge do samego koniuszka. I ma do tego stosowna farme serwerow.
    Wiec po co to komu jakis Onet? Przeciez do tego nikt nie zrobi
    mu chipu z drewna ktory sobie przyklei kropelka na procesorze, a sam
    Lojack obsluzy sie nalezycie samodzielnie.

    > Bywaly czasy ze Optimus mogl takiemu Hyundaiowi dyktowac ze monitory
    > wezmie, pod warunkiem ze bedzie na nich napisane Opti.

    Branding czy dopisywanie loga generalnie zadna filozofia, wszystko
    kwestia dogadania i kasy. Mysle tez ze Hyundai to akurat na monitory
    mial taki zbyt ze Optimus jak chcial miec dobre monitory w dobrej cenie
    i z wlasnym logo zeby inni mysleli ze to ich fajowski sprzet, sam
    musial sie napiac ;). Onet z kolei to teraz nie mial nawet pomyslu
    na wykorzystanie notabene, marki Skype, z ktorej przez jakis czas
    korzystal ;). Z Optimusem to teraz tez ma wspolnego praktycznie nic.
    Zatem wydaje mi sie ze nastapil lekki odplyw w abstrakt ;)

    --

    memento lorem ipsum