  • 1. Data: 2011-09-22 13:49:29
    Temat: Poszukiwany pilot do alarmu SpyBall Patriot AM8510
    Od: Błażej Zagozda <g...@g...com>

    jak w temacie. używany, sprawny i niedrogo. może komuś ostał się i nie
    wie co z nim począć. info na priv prosze.

    jak by ktoś nie kminił o co biega to pilot ten wygląda tak:

    http://img.tweede-hands.net/pics/00/04/38/17/27/1c.j
    pg

    a jeżeli ktoś chciałby się pozbyć całego alarmu tego typu w komplecie
    to też możemy pogadać.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-09-22 14:45:22
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Błażej Zagozda pisze:
> [...]
    pg

    > a jeżeli ktoś chciałby się pozbyć całego alarmu tego typu w komplecie

    alarm jest stary i ma mało pochlebne opinie. Napisz co sie stało to
    podumamy.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2011-09-22 15:34:50
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Błażej Zagozda" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...
> [...]
    >wie co z nim począć. info na priv prosze.

    >jak by ktoś nie kminił o co biega to pilot ten wygląda tak:

    20 euro:
    http://motoren.tweedehands.net/accessoires/losse-ala
    rm-zenders.html

    --
    Yogi(n)

  • 4. Data: 2011-09-22 15:41:32
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

> [...]
    pg
    > a jeżeli ktoś chciałby się pozbyć całego alarmu tego typu w komplecie

    http://www.polishbikers.com/showthread.php?t=3178&pa
    ge=1

    --
    Grzybol

  • 5. Data: 2011-09-22 15:51:24
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 22-09-2011 o 16:45:22 Arni <a...@n...spam.pl> napisał(a):

    pg

    > alarm jest stary i ma mało pochlebne opinie. Napisz co sie stało to
    > podumamy.

    no ja wiem o tym alarmie prawie wszystko gdyż dawno temu miałem monopol na
    instalacje... ;) no ale może być ktoś kto wie więcej :)

    ale teraz wpadła mi sztuka w ręce i chce do swojej dryndy założyć...
    problem mam w tym, że tylko jeden pilot w komplecie dostałem a chce sobie
    zakodować zapasowy...

    co do opinii to ja go będę bronił... to dobry alarm... na przełomie wieków
    był wręcz rewelacyjny... w starych instalacjach może być problem z
    backupem zasilania ale to jest groszowa sprawa... o zimne luty bym się nie
    bał bo stare egzemplarze jeszcze ominął ROHS... większość problemów
    spowodowana złym montażem i/lub złą eksploatacją... o alarmach założonych
    po 2000r. nic nie wiem bo nie ja robiłem...

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2011-09-22 15:57:17
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Gr4N4c1K pisze:

    > ale teraz wpadła mi sztuka w ręce i chce do swojej dryndy założyć...
    > problem mam w tym, że tylko jeden pilot w komplecie dostałem a chce
    > sobie zakodować zapasowy...

    nie wiem w jakim standardzie pracuje ten pilot ale moze po prostu trzeba
    dokupic dowolny zgodny i doprogramowac?