  • 1. Data: 2011-09-21 18:21:51
    Temat: honda cb1000r
    Od: "siny" <s...@w...pl>

    czesc.
    czy orientuje sie ktos z Was jakie sa roznice pomiedzy rocznikami
    tego motocykla?
    nic nie moge konkretnego wygooglowac.
    dzieki

  • 2. Data: 2011-09-21 18:30:08
    Temat: Re: honda cb1000r
    Od: "Mr.Pisiek" <p...@g...com>

    W dniu 2011-09-21 20:21, siny pisze:
    > czesc.
    > czy orientuje sie ktos z Was jakie sa roznice pomiedzy rocznikami
    > tego motocykla?
    > nic nie moge konkretnego wygooglowac.
    > dzieki

    Witam !

    Jestem szczęśliwym właścicielem CB 1000 R rok 2009

    Różnice : rok 2008 - rekomendoany Power Commander PC III

    rok 2009-2011 - rekomendowany Power Commander PC V

    od roku 2010 - doszły inne kolory
    lampa LED płaska (inna) fajniejsza wg mnie
    kierownica grubsza na środku ( nie wiem po co )

    Z tego co wiem reszta bez zmian

    Jakby coś dzwoń : 604-132-737

    Pozdrawiam

    Michał

  • 3. Data: 2011-09-21 19:46:01
    Od: "siny" <s...@w...pl>

    dzieki za info
    chodzilo mi raczej o roznicach w zawieszeniu
    czy tez w silniku
    widzialem tez rozne heble, tylko nie wiem czy to zalezy
    od roczika czy np od wersji (nissin i jeszczse jakies na T, niepamietam
    nazwy)
    sa tez wersje extream, widzialem takiego czerwonego z czarnymi lampami
    itp itd....

  • 4. Data: 2011-09-21 20:04:31
    Od: "siny" <s...@w...pl>

    > rok 2009-2011 - rekomendowany Power Commander PC V

    tego commandera montowales wz wydechem i decatem?
    czy ot tak?

  • 5. Data: 2011-09-21 21:29:33
    Od: "Drzewo" <d...@o...pl>

    Użytkownik "siny" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > chodzilo mi raczej o roznicach w zawieszeniu
    > czy tez w silniku
    Z tego co się orientuje nie było żadnych zmian w silniku i zawieszeniu,
    raczej drobne detale.

    Pozdrawiam,
    Drzewo.

    http://www.motoaukcje.eu

  • 6. Data: 2011-09-22 07:53:49
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > od roczika czy np od wersji (nissin i jeszczse jakies na T,
    > niepamietam

    Tokico pewnie

    --

    morghul

  • 7. Data: 2011-09-22 17:40:17
    Od: "siny" <s...@w...pl>

    > Tokico

    no wlasnie
    dobre sa? lepsze? gorsze? takie niby detale ale lepiej wiedziec co sie
    kupuje za taka kase
    :)

  • 8. Data: 2011-09-22 17:46:49
    Od: "Mr.Pisiek" <p...@g...com>

    W dniu 2011-09-21 22:04, siny pisze:

    > tego commandera montowales wz wydechem i decatem?
    > czy ot tak?

    PCV montowałem razem z Acrapovic' em - katalizator wywaliłem, sondę też
    (zamiast niej O2eliminator) - mapa zapłonu ze strony Poewer Commandera

  • 9. Data: 2011-09-22 19:46:17
    Od: "siny" <s...@w...pl>

    > PCV montowalem razem z Acrapovic' em - katalizator wywalilem, sonde tez
    > (zamiast niej O2eliminator) - mapa zaplonu ze strony Poewer Commandera

    byles z nim na hamowni?
    albo inaczej, czujesz jakas wyrazna roznice? i jak z glosnoscia takiego
    zestawu nie mailes problemu z policja?
    dzieki

  • 10. Data: 2011-09-22 20:01:33
    Od: "Mr.Pisiek" <p...@g...com>

    W dniu 2011-09-22 21:46, siny pisze:

    > byles z nim na hamowni?
    > albo inaczej, czujesz jakas wyrazna roznice? i jak z glosnoscia takiego
    > zestawu nie mailes problemu z policja?
    > dzieki

    Na homowni nie byłem ale różnica jest duża - dół jest o wiele lepszy.
    Hałas jest na średnim poziomie Policja nie zwraca na mnie uwagi - dżwięk
    jest basowy i piękny !!!!