    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Poszukiwany pilot do alarmu SpyBall Patriot AM8510
    Date: Thu, 22 Sep 2011 17:51:24 +0200
    From: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 22-09-2011 o 16:45:22 Arni <a...@n...spam.pl> napisał(a):

> [...]
    pg

    > alarm jest stary i ma mało pochlebne opinie. Napisz co sie stało to
    > podumamy.

    no ja wiem o tym alarmie prawie wszystko gdyż dawno temu miałem monopol na
    instalacje... ;) no ale może być ktoś kto wie więcej :)

    ale teraz wpadła mi sztuka w ręce i chce do swojej dryndy założyć...
    problem mam w tym, że tylko jeden pilot w komplecie dostałem a chce sobie
    zakodować zapasowy...

    co do opinii to ja go będę bronił... to dobry alarm... na przełomie wieków
    był wręcz rewelacyjny... w starych instalacjach może być problem z
    backupem zasilania ale to jest groszowa sprawa... o zimne luty bym się nie
    bał bo stare egzemplarze jeszcze ominął ROHS... większość problemów
    spowodowana złym montażem i/lub złą eksploatacją... o alarmach założonych
    po 2000r. nic nie wiem bo nie ja robiłem...

    pozdrawiam