  • 21. Data: 2009-04-16 07:27:25
    Temat: Re: Poszukiwany "PLECACZEK"
    Od: Jack_Strong <c...@o...pl>

    On 16 Kwi, 09:02, Magic <m...@w...pl> wrote:

    > Aha. Znaczy z Tobą trzeba chodzić.
    >
    > --
    > Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    > FAQ:http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motoc
    ykloweFAQ&v=qvj

    Jak widzę wszyscy się dobrze bawią, cieszę się że chociaż taki efekt.
    Pozdrawiam Was serdecznie.

  • 22. Data: 2009-04-16 08:01:51
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Jack_Strong pisze:

    > Jak widzę wszyscy się dobrze bawią, cieszę się że chociaż taki efekt.
    > Pozdrawiam Was serdecznie.

    Jak widze pomyliles target swojej propozycji :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 23. Data: 2009-04-16 09:36:54
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Magic" napisał w wiadomości

    Aha. Znaczy z Tobą trzeba chodzić.

    No nie wiem,ale jeśli jesteś przystojny...:-)

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 24. Data: 2009-04-16 19:15:03
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Kuczu pisze:

    > Jak widze pomyliles target swojej propozycji :)

    Ale jest dzielny, trzeba przyznać :)

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 25. Data: 2009-04-16 20:10:49
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Jacek Różański pisze:

    > Ale jest dzielny, trzeba przyznać :)

    eee tam zaraz "dzielny" - z towarzystwem i jego (nie-)obyczajnoscia
    nieobeznajmion, ot co

    tak wszedl z pachnacymi rozami do baru piwnego na Oruni (Pradze, etc -
    tu wstawic swoje "dzentelmenskie" dzielnice), i najpierw na niego menele
    oniemiale geby rozdziawili by zaraz w ryk smiechu, okraszonego
    bekaniem, i sprosnymi dowcipy podazyc... i tak stoi lekko ogupialy nie
    wiedzac osssocho...? - a ci dalej rechocza, popierduja i gesty pokazuja...

    ;-)
    --

    pozdr
    pj

  • 26. Data: 2009-04-17 05:26:25
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ... - a ci dalej rechocza, popierduja i gesty pokazuja...

    Chamy jedne...albo motocyklisci co gorsza

    T.