  • 1. Data: 2009-04-14 13:57:27
    Temat: EURO i USD poszłytrochę w dół, a ceny moto NIE
    Od: "Oniet" <o...@o...eu>

    Zauważyliście, że dilerzy chętnie i szybko podnoszą ceny moto wraz z kursami
    walut?. A jak kursy spadły o ok. 10 % to nie widać 10-procentowych obniżek w
    salonach.... Albo niech dadzą stałe ceny w PLN na cały rok, albo niech podadzą
    ceny w obcych walutach, bo to co jest teraz to jakieś jaja...

    Np, WR 250 R kosztowała 25.000 zł przy kursie mniej więcej takim jak teraz, kurs
    skoczył, cena WRR też i to na 29.000. Ale kurs wrócił do poziomu ok. 1 EUR =
    4.35 zł a cena WR stoi w miejscu...

    Oniet

  • 2. Data: 2009-04-14 18:27:55
    Temat: Re: EURO i USD poszłytrochę w dół, a ceny moto NIE
    Od: rg <r...@g...com>

    Jedyna metoda żeby ceny spadły to przestać kupować...

  • 3. Data: 2009-04-14 18:54:43
    Od: "Oniet" <o...@o...eu>

    > Jedyna metoda żeby ceny spadły to przestać kupować...

    Zgadzam się!

    Ja czekam aż ceny spadną, a jak nie spadną kupię u moto-importera albo używke
    (roczną, dwuletnia).

    Oniet

  • 4. Data: 2009-04-14 19:53:48
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Oniet pisze:
    > (roczną, dwuletnia).

    Ueee... miałem nadzieję że odmrozisz se uszy... :-[

    --

    pozdr
    pj

  • 5. Data: 2009-04-14 21:07:31
    Od: WS <w...@s...com.pl>

    On 14 Kwi, 15:57, "Oniet" <o...@o...eu> wrote:
> [...]
    > salonach.... Albo niech dadzą stałe ceny w PLN na cały rok, albo niech podadzą
    > ceny w obcych walutach, bo to co jest teraz to jakieś jaja...
    Ceny tak szybko nie spadną bo dilerzy kupowali motocykle na przełomie
    roku a wtedy było najdrożej.
    Rozmawiałem o tym na trgach z kolesiami z Yamachy bo troszkę mie
    zaszokowały ich podwyżki.
    Twierdzili że nie mieli wyjscia bo musieli wtedy robić zamówienia by
    mieć czym handlować na początku sezonu.
    Pozdrawiam.
    Waldek
    BMW F650ST

  • 6. Data: 2009-04-17 19:39:35
    Od: "Oniet" <o...@o...eu>

> [...]
    > zaszokowały ich podwyżki.
    > Twierdzili że nie mieli wyjscia bo musieli wtedy robić zamówienia by

    Ja pytałem w salonie Suzuki, to powiedzieli, że importer w zasadzie nie kupił
    żadnych modeli (ze względu na dziki kurs euro), a teraz sprowadzają na
    zamówienie pod klienta. W salonach pustki, jest tylko to co zostało z
    poprzednich lat...

    Oniet