  • 11. Data: 2009-04-15 06:40:10
    Temat: Re: Poszukiwany "PLECACZEK"
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > polecam www.randka.pl

    Wyjąłeś mi to z ust:)))
    Dodam tylko NTG.

    Grzech
    vl800

  • 12. Data: 2009-04-15 07:08:54
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    grzech napisał(a):
    >Kuczu wrotki:
    >> polecam www.randka.pl
    >>
    > Wyjąłeś mi to z ust:)))
    > Dodam tylko NTG.

    Dupa a nie NTG - ogloszenie jak najbardziej w temacie grupy.
    Czepcie sie tramwaja, a chlopakowi dajcie spokoj - wszak szuka
    milosniczki motocykli.

  • 13. Data: 2009-04-15 07:21:35
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Jacek Różański pisze:

    > Jakich zabytków,przecież napisał że ma 29 lat :)

    Ale nie napisał jak leciwy powinien byc plecaczek.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 14. Data: 2009-04-15 07:26:54
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Jacek Różański" <j...@e...pl> wrote

    > Jakich zabytków,przecież napisał że ma 29 lat :)

    No wlasnie!
    :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 15. Data: 2009-04-15 07:29:40
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-15 09:08:54 +0200, zbigi
    <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> said:

    > Czepcie sie tramwaja, a chlopakowi dajcie spokoj - wszak szuka
    > milosniczki motocykli.

    Albo miłośnika. Nie dyskryminuj, nie napisał że musi być kobita.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 16. Data: 2009-04-15 07:57:00
    Od: a...@d...pl

    > Poszukuję plecaczka najlepiej z Warszawy :)

    alpinestara widzialem fajne ;)
    sa w warszawie

    atlobek
    wwa
    fazer

  • 17. Data: 2009-04-15 13:20:36
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Jack_Strong" <c...@o...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...
    Witam serdecznie,
    Poszukuję plecaczka najlepiej z Warszawy :). Ja 29 lat, Warszawa, i
    oczywiście wierna turystyczna klacz, HD Electra :). W ciepłe dni dużo
    czasu spędzam w siodle gdzieś w Polsce. Miłoby mi było delektować się
    urokami krajobrazów i zabytków itp, w towarzystiwe miłego i
    sympatycznego "plecaczka".

    **********

    Przepraszam, mam pytanie: czy plec dowolna?
    ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    weFAQ&v=qvj

  • 18. Data: 2009-04-15 19:14:56
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Kefir" napisał w wiadomości

    > Przepraszam, mam pytanie: czy plec dowolna?
    > ;)
    Nie płeć jest ważna ale uczucie!!!

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 19. Data: 2009-04-15 21:31:01
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Magic pisze:

    > Ale nie napisał jak leciwy powinien byc plecaczek.

    Stara beka najlepiej kisi :|

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740